Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3548
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2015-07-13T12:34:41Z-
dc.date.available2015-07-13T12:34:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧекан, О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. І. Чекан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 210–212. – Бібліогр.: с. 212 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3548-
dc.descriptionThe article outlines, presents and justifies pedagogical conditions of professional competence of teachers of preschool children by means of computer technology. Analysis of research on the problem of formation of professional competence of preschool education specialists has been conducted and application of computer technologies in educational process in kindergartens has been proposed. The essence of concepts of "pedagogical conditions", "competence", "competence", "professional competence" has been disclosed. The main factors supporting the learning process by using computer-oriented tasks have been defined. Attention has been focused on the main problems of computer learning tools. Key words: competence, competition, professional competence, computer technologies, information technologies, pedagogical conditions.uk
dc.description.abstractУ статті визначено, представлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Проаналізовано дослідження щодо проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Уточнено сутність понять «педагогічні умови», «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність». Визначено основні чинники підтримки навчального процесу за допомогою комп'ютерно-орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на основні проблеми застосування комп’ютерних засобів навчання. Ключові слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність, комп’ютерні технології, інформаційні технології, педагогічні умови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологійuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of professional competence formation of preschool children teachers by means of computer technologiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.