Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T12:34:41Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T12:34:41Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Чекан, О. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. І. Чекан // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 210–212. – Бібліогр.: с. 212 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3548 | - |
dc.description | The article outlines, presents and justifies pedagogical conditions of professional competence of teachers of preschool children by means of computer technology. Analysis of research on the problem of formation of professional competence of preschool education specialists has been conducted and application of computer technologies in educational process in kindergartens has been proposed. The essence of concepts of "pedagogical conditions", "competence", "competence", "professional competence" has been disclosed. The main factors supporting the learning process by using computer-oriented tasks have been defined. Attention has been focused on the main problems of computer learning tools. Key words: competence, competition, professional competence, computer technologies, information technologies, pedagogical conditions. | uk |
dc.description.abstract | У статті визначено, представлено й обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій. Проаналізовано дослідження щодо проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти та застосування комп’ютерних технологій у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу. Уточнено сутність понять «педагогічні умови», «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність». Визначено основні чинники підтримки навчального процесу за допомогою комп'ютерно-орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на основні проблеми застосування комп’ютерних засобів навчання. Ключові слова: компетентність, компетенція, професійна компетентність, комп’ютерні технології, інформаційні технології, педагогічні умови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп’ютерних технологій | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of professional competence formation of preschool children teachers by means of computer technologies | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ.pdf | 247.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.