Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоломін, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2021-06-10T18:09:26Z-
dc.date.available2021-06-10T18:09:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСоломін Є. О. Соціалізація особистості під впливом телевізійних новин (на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000-2013 рр.). Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2015. № 2 (291). С. 68–75uk
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35644-
dc.descriptionhttp://dspace.luguniv.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/411/1/visnik2-1-2015.pdfuk
dc.description.abstractРегіональне телебачення найбільш наближене до реципієнта. Саме новини чи не кожного дня торкаються його проблем, висвітлюють життя регіону, подаючи інформацію, яка цікавить цільову аудиторію саме регіонального мовника. Через це, з одного боку, регіональне телебачення залучене в різні процеси, які відбуваються в містах та районах, а з іншого – впливає на політичну, економічну, соціальну, культурну та інші сфери життя громади та індивіда. При цьому зміст та форму подачі новинного телепродукту часто визначають не редакції інформаційних програм, а існуючі в регіоні політико-економічні чи фінансово-промислові групи, в оперативному чи прямому підпорядкуванні яких перебувають засоби масової комунікації. Причин такого стану кілька, серед головних – економічна (фінансова залежність) та історична (обслуговуючий по відношенню до влади характер регіональної тележурналістики, що спостерігається ще з радянських часів). Нові ж технології, у тому числі й у сфері медіа, дозволяють упроваджувати й нові засоби впливу на реципієнтів, у тому числі й підростаюче покоління, та маніпулювання їх свідомістю за допомогою новинного телепродукту. Усе вище наведене й визначає актуальність нашого дослідження. Його мета – визначення механізмів та способів впливу та маніпуляцій у процесі соціалізації особистості, які використовуються в новинах регіональних ТРК.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтележурналістика, вплив новин, телебачення, підростаюче поколінняuk
dc.titleСоціалізація особистості під впливом телевізійних новин (на прикладі діяльності ТРК Луганщини в 2000-2013 рр.)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnik2-1-2015.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.