Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35708
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСоломін, Євген Олександрович-
dc.date.accessioned2021-06-14T18:10:21Z-
dc.date.available2021-06-14T18:10:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПедченко М., Соломін Є. ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА У ТРАДИЦІЙНИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: КОНТЕНТНА СТРАТЕГІЯ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПІДХОДИ (НА ПРИКЛАДІ МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ 2020 Р. УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКРАДИ ТА МІСЬКОГО ГОЛОВИ). Інновації та особливості функціонування ЗМІ України: зб. мат. Міжн. наук.-практ. конф. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. С. 139-143uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35708-
dc.description.abstractУ статті розглядається явище політичної реклами у традиційних медіа та соціальних мережах під час виборів Ужгородської міської ради та Ужгородського міського голови під час місцевих виборів в Україні в 2020 р. Відзначається специфіка рекламної продукції, її контент та канали поширення готового рекламного продукту. Наголошується на законодавчому врегулюванні поширення будь-якої рекламної продукції (у т.ч. політичної реклами) в соціальних мережах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет «Львівська політехніка»uk
dc.titleПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА У ТРАДИЦІЙНИХ МЕДІА ТА СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: КОНТЕНТНА СТРАТЕГІЯ ТА КОМУНІКАТИВНІ ПІДХОДИ (НА ПРИКЛАДІ МІСЦЕВИХ ВИБОРІВ 2020 Р. УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКРАДИ ТА МІСЬКОГО ГОЛОВИ)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до студентської статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
25 bereznia (1).pdf2.36 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.