Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3633
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хороб, Степан | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-20T11:32:36Z | - |
dc.date.available | 2015-07-20T11:32:36Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Хороб, С. Типологія символізму в драматичних творах Івана Кочерги і зарубіжних драматургів (на матеріалі п’єс "Алмазне жорно", "Свіччине весілля" та "Майстри часу") [Текст] / С. Хороб // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 205–210. – Бібліогр.: с. 209–210 (11 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3633 | - |
dc.description | The article raised the issue of typological characteristics of the symbolist type of artistic (creative) thinking of Ivan Kocherha ("Diamond grinder", "Svichchka’s wedding", "Masters of Time") and foreign writers-playwrights Maurice Maeterlinck ("Blue Bird", "Monna Vanna"), William Butler Yeats ("On Baile’s Strand ") and Eugene O'Neill ("The long journey into the night"). The features (convergence and differences) of Ukrainian and foreign drama authors are found out, there are revealed similar items of symbolist poetics in their writings, the relationship of structure organisation in their dramas etc. Keywords: symbolism, comparative-typological characteristics , image-allegory, comparative approach , poetics of drama. | uk |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему типологічної характеристики символістського типу художнього мислення Івана Кочерги («Алмазне жорно», «Свіччине весілля», «Майстри часу») та зарубіжних письменників – драматургів Моріса Метерлінка («Синій птах», «Монна Ванна»), Вільяма Батлера Єйтса («На Байловім березі») і Юджина О’Ніла («Довга подорож у ніч»). З’ясовано особливості (збіжності і відмінності) драматургії українського та зарубіжних авторів, виявлено схожі елементи символістської поетики в їх творах, спорідненість в організації структури їх драм тощо. Ключові слова: символізм, порівняльно-типологічна характеристика, образ-алегорія, компаративістський підхід, поетика драми. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Філологія. Соціальні комунікації; | - |
dc.subject | символізм | uk |
dc.subject | порівняльно-типологічна характеристика | uk |
dc.subject | образ-алегорія | uk |
dc.subject | компаративістський підхід | uk |
dc.subject | поетика драми | uk |
dc.title | Типологія символізму в драматичних творах Івана Кочерги і зарубіжних драматургів (на матеріалі п’єс «Алмазне жорно», «Свіччине весілля» та «Майстри часу») | uk |
dc.title.alternative | Typology of symbolism in the drama works of Ivan Kocherha and foreign playwrights (based on the plays "Diamond grinder", "Svichchka’s wedding" and "Masters of time") | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(29) - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТИПОЛОГІЯ СИМВОЛІЗМУ В ДРАМАТИЧНИХ ТВОРАХ.pdf | 393.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.