Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолюжин, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorМедведь, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-07-21T11:22:10Z-
dc.date.available2015-07-21T11:22:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПолюжин, М. Неологічний вплив на розвиток української термінології видавничої справи та поліграфічного виробництва кінця ХХ - початку ХХІ століття [Текст] / М. Полюжин, М. Медведь // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 253–257. – Бібліогр.: с. 256–257 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3645-
dc.descriptionThe article deals with the neological aspect of the modern stage of the Ukrainian publishingpolygraphic terminological system development. Having conducted the research the author singles aut the most significant factors, causing active formation of new terms in the period of late XX – early XXI centuries. Key words: publishing-polygraphic terminology, neologism, dictionaries, terminological system, linguistics.uk
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу дослідити неологічний аспект сучасного стану розвитку української ви- давничо-поліграфічної терміносистеми. У проведеному дослідженні зосереджено увагу на найвагоміших чинниках, що зумовлюють активне термінотворення у кінці XX – на початку XXI ст. Ключові слова: видавничо-поліграфічна термінологія, неологізми, словники, терміносистема, лінгвістика.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectвидавничо-поліграфічна термінологіяuk
dc.subjectнеологізмиuk
dc.subjectсловникиuk
dc.subjectтерміносистемаuk
dc.subjectлінгвістикаuk
dc.titleНеологічний вплив на розвиток української термінології видавничої справи та поліграфічного виробництва кінця ХХ – початку ХХІ століттяuk
dc.title.alternativeNeologic influence upon the ukrainian terminology of the publishing business and print prodaction of the 20-th – the beginning of the 21-st centuriesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 1(29)
Наукові публікації кафедри прикладної лінгвістики
Наукові публікації кафедри української мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НЕОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ.pdf352.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.