Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36592
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маляр, Любов Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T10:20:30Z | - |
dc.date.available | 2021-09-23T10:20:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Маляр Л.В. Розвиток і становлення початкової освіти в Закарпатті: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2021. 23 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36592 | - |
dc.description.abstract | Метою вивчення навчальної дисципліни «Розвиток і становлення початкової освіти в Закарпатті» є засвоєння студентами закономірностей історичного розвитку освіти та початкової школи регіону. Завдання курсу полягають у вивченні основних закономірностей та етапів розвитку шкільництва і педагогічної думки Закарпаття; усвідомленні соціально-економічних, суспільно-політичних, освітньо-організаційних передумов розвитку початкової школи Закарпаття; розумінні особливостей організації та змісту діяльності початкової школи Закарпаття; ознайомленні із поглядами та спадщиною найвидатніших закарпатських педагогів минулого; розширенні педагогічного кругозору; ознайомленні з передовим педагогічним досвідом минулого з метою творчого використання у майбутній практичній діяльності; сприянні формуванню світоглядних позицій студентів, їх національної свідомості, національної гідності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.title | Розвиток і становлення початкової освіти в Закарпатті | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
07211043_rozvitok_i_stanovlennya_pochatkovoji_osviti.pdf | 409.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.