Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеверя, М. М.-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:29:25Z-
dc.date.available2021-10-01T09:29:25Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationШеверя, М. М. Вдосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу з фізики шляхом створення системи різнорівневих завдань для самостійної роботи учнів / М. М. Шеверя // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Фізика / редкол.: І.Небола (відп. ред.), І.Шафраньош, Д.Берча та ін. – Ужгород : УжНУ, 2002. – Вип. 12. – С. 88-92. – Рез .укр., англ. – Бібліогр.: с. 92 (12 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36723-
dc.description.abstractВ роботі проведений аналіз диференціації навчання в школі. Представлена система організації самостійної роботи учнів на різних типах уроків фізики і на кожному їх етапі.uk
dc.description.abstractThe work gives an outline of differentially skilled learning at school. The author also presents the system of organizing individual studies at different types and stages of physics lessons.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРедакційно-видавнича рада Ужгородського національного університетуuk
dc.relation.ispartofseriesФізика;-
dc.titleВдосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу з фізики шляхом створення системи різнорівневих завдань для самостійної роботи учнівuk
dc.title.alternativeThe improvement of scientific methodological maintenance of studies in physics based on mixed-ability learning lasks for students’ individual workuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Фізика. Випуск 12 (2002)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО.pdf514.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.