Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-10-24T15:19:08Z-
dc.date.available2021-10-24T15:19:08Z-
dc.date.issued2021-01-29-
dc.identifier.citationОпанування методами правової підготовки учнів початкової школи майбутніми вчителями в закладі вищої освіти. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути : матеріали XII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Київ, 29 січня 2021 р.). Київ, 2021. С. 222–226.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36898-
dc.descriptionДослідивши наукові підходи до визначення суті, змісту, форм і методів правової підготовки у закладах вищої освіти, ми виокремили чинники, які зумовлюють специфіку правової підготовки у вищій школі: ступінь правової теорії, враховуючи здобутки світової правової науки; ступінь теорії правової підготовки учнів і студентів зокрема; узагальнення досвіду сучасних технологій правової освіти, просвітництва, підготовки у вищій школі України та за кордоном; специфіка навчання у ЗВО; особливості студентства як соціальної групи; взаємозв’язок студентів поміж собою; правова складова середовища освіти й розвитку індивіда тощо. Важлива складова фахової підготовки вчителя початкових класів – належний ступінь правової підготовки у ЗВО.uk
dc.description.abstractВажливе значення для сучасної системи вищої освіти мають висновки щодо основних завдань і напрямів системи професійної підготовки, викладені у Білій книзі Європейської комісії, зокрема: гуманізація підготовки фахівця і громадянина, всебічний розвиток особистості, підготовка студентів до участі в життєдіяльності суспільства; інтеграція науки, технології і змісту навчання, за якої технологія навчання є максимально наближеною до технології виробництва; розвиток наукових і технологічних мереж; впровадження гнучких «мультимедійних технологій навчання», навчальних пакетів, методик дидактичних вимірювань, оцінювання й самооцінювання; неперервність, тобто навчання і вдосконалення впродовж життя; впровадження гнучких систем навчання; підготовленість до творчої побудови майбутньої кар’єри, конкурентоспроможності, креативної реалізації завдань, відповідальності за свою професійну кар’єру; ретельність, сумлінність у виконанні виробничих завдань, обґрунтуванні і реалізації продуктивних перспектив майбутньої професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївuk
dc.subjectправові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класівuk
dc.titleОпанування методами правової підготовки учнів початкової школи майбутніми вчителями в закладі вищої освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Попадич_tezy.pdf360.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.