Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36898
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попадич, Олена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-24T15:19:08Z | - |
dc.date.available | 2021-10-24T15:19:08Z | - |
dc.date.issued | 2021-01-29 | - |
dc.identifier.citation | Опанування методами правової підготовки учнів початкової школи майбутніми вчителями в закладі вищої освіти. Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути : матеріали XII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Київ, 29 січня 2021 р.). Київ, 2021. С. 222–226. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36898 | - |
dc.description | Дослідивши наукові підходи до визначення суті, змісту, форм і методів правової підготовки у закладах вищої освіти, ми виокремили чинники, які зумовлюють специфіку правової підготовки у вищій школі: ступінь правової теорії, враховуючи здобутки світової правової науки; ступінь теорії правової підготовки учнів і студентів зокрема; узагальнення досвіду сучасних технологій правової освіти, просвітництва, підготовки у вищій школі України та за кордоном; специфіка навчання у ЗВО; особливості студентства як соціальної групи; взаємозв’язок студентів поміж собою; правова складова середовища освіти й розвитку індивіда тощо. Важлива складова фахової підготовки вчителя початкових класів – належний ступінь правової підготовки у ЗВО. | uk |
dc.description.abstract | Важливе значення для сучасної системи вищої освіти мають висновки щодо основних завдань і напрямів системи професійної підготовки, викладені у Білій книзі Європейської комісії, зокрема: гуманізація підготовки фахівця і громадянина, всебічний розвиток особистості, підготовка студентів до участі в життєдіяльності суспільства; інтеграція науки, технології і змісту навчання, за якої технологія навчання є максимально наближеною до технології виробництва; розвиток наукових і технологічних мереж; впровадження гнучких «мультимедійних технологій навчання», навчальних пакетів, методик дидактичних вимірювань, оцінювання й самооцінювання; неперервність, тобто навчання і вдосконалення впродовж життя; впровадження гнучких систем навчання; підготовленість до творчої побудови майбутньої кар’єри, конкурентоспроможності, креативної реалізації завдань, відповідальності за свою професійну кар’єру; ретельність, сумлінність у виконанні виробничих завдань, обґрунтуванні і реалізації продуктивних перспектив майбутньої професійної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київ | uk |
dc.subject | правові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класів | uk |
dc.title | Опанування методами правової підготовки учнів початкової школи майбутніми вчителями в закладі вищої освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Попадич_tezy.pdf | 360.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.