Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37264
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВайнагій, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-11-05T16:04:28Z-
dc.date.available2021-11-05T16:04:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherDOI 10.24139/2312-5993/2020.07/003-014-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37264-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню та обґрунтуванню впливу культурних контекстів на формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в говорінні майбутніх лікарів, які навчаються у полінаціональних групах. Метою статті є пояснення причин виникнення труднощів у процесі виконання англомовних професійно орієнтованих комунікативних завдань та окреслення шляхів налагодження парної і групової роботи студентів полінаціональних груп задля підвищення продуктивності навчання. Запропоновано шляхи оптимізації формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні студентів полінаціональних груп з урахуванням їх культурних відмінностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренка,uk
dc.subjectКлючові слова: англомовна професійно орієнтована компетентність, англомовне професійно орієнтоване говоріння, полінаціональна група, висококонтекстні культури, низькоконтекстні культури, рівень культурної поведінки, рівень вербальної поведінки, рівень невербальної поведінки.uk
dc.titleВПЛИВ КУЛЬТУРНИХ КОНТЕКСТІВ НА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПОЛІНАЦІОНАЛЬНИХ ГРУПАХuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.