Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВайнагій, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-11-05T16:25:56Z-
dc.date.available2021-11-05T16:25:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.30525/978-9934-588-90-7-78-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37267-
dc.language.isoukuk
dc.publisherCa' Foscari University of Venice.uk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ПІДХОДУ У МЕТОДИКУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ У ПОЛІНАЦІОНАЛЬНИХ ГРУПАХuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вайнагій Т. М. Іnternational scientific and practical conference. Ca' Foscari University of Venice. 2020.pdf561.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.