Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37308
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарчук, Наталія Яківна | - |
dc.contributor.author | Чернов, Д. | - |
dc.contributor.author | Тимочко, Олександр Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-07T18:53:07Z | - |
dc.date.available | 2021-11-07T18:53:07Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Бондарчук, Н. Я. Методичні аспекти організації і проведення рольових ігор на заняттях з фізичної культури в початковій школі [Текст] / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов, О. І. Тимочко // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 44–47. – Бібліогр.: с. 47 (5 назв). – Рез. укр., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37308 | - |
dc.description.abstract | Анотація. Актуальність розробки методичних аспектів організації і проведення рольових рухливих ігор з молодшими школярами пов’язана з дефіцитом відповідних знань, навичок і досвіду в багатьох вчителів фізичної культури на фоні необхідності пошуку нових засобів розвитку творчих здібностей кожної дитини, розкриття неповторних рис її особистості. Дослідження проведене з метою розробити методично обґрунто- ваний алгоритм побудови процесу організації і проведення рольових рухливих ігор на заняттях з фізичної культури в початковій школі. Під час дослідження використані такі методи: аналіз літератури, спостереження, педагогічне моделювання. У статті доведено, що рольова рухлива гра на заняттях з фізичної культури є важ- ливим засобом виховання й розвитку особистості молодших школярів. Розроблений покроковий алгоритм дій учителя при організації та проведенні рольової рухливої гри включає, зокрема, розробку її змісту, правил і ру- хових дій, визначення місця гри у структурі фізкультурного заняття, попередній аналіз гри, вибір навчальних і тренувальних методів, розподіл дітей на команди та за ігровими ролями, безпосередньо під час проведення гри – пояснення її змісту і правил, сутності ігрових ролей, безпосереднє керування грою – спостереження і контроль, зокрема за раціональною побудовою рухової активності та фізичного навантаження молодших школярів, навчання ігровим діям і прийомам, організоване завершення процесу гри, аналіз важливих ігрових моментів, оцінювання результатів і формулювання висновків. Ключові слова: фізична культура; заняття; методика; рольові рухливі ігри; початкова школа; молодші школярі. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The purpose of the article is to develop a methodologically reasonable algorithm for constructing the process of organizing and conducting role mobile games in physical education classes in primary school. The following methods were used: literature analysis, observation, pedagogical modeling. The elaborated step-by-step algorithm of the teacher’s actions in organizing and conducting a role-playing game includes a number of detailed steps. The fi rst part of them concerns the preliminary preparing and organizing of a game, and the second concerns the direct implementation during physical education classes. The preliminary organization stage provides for such actions: this is the development of the game or its choice from a list of previously developed games, taking into account the full range of requirements for such games; clear statement and awareness of the tasks that must be solved during the role mobile game; development of content, rules of the game and motor actions – considering that the content should include useful physical exercises, and the fascinating plot should stimulate positive emotions; determining the place of the game in the structure of physical education class; preliminary analysis of the game; choice of teaching and training methods; determining the list of game participants, distribution of children into teams and game roles; preparation of the venue and inventory. The direct conduct of the game provides for such teacher’s actions: explanation to schoolchildren of the content and rules of the game, the essence of the game roles; direct control of the game – surveillance and control of children, learning play actions and techniques, maintaining game discipline, rational construction of children’s motor activity; organized completion of the game process, analysis of important game moments, evaluation of results, and formulation of conclusions. Key words: physical culture; classes; method; role mobile games; primary school; younger schoolchildren. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Говерла | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | фізична культура | uk |
dc.subject | заняття | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | рольові рухливі ігри | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Методичні аспекти організації і проведення рольових ігор на заняттях з фізичної культури в початковій школі | uk |
dc.title.alternative | Methodical aspects of organizing and conducting role mobile games in Physical culture classes of primary school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf | 564.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.