Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37344
Title: | Лінгвосоціокультурний аспект викладання української мови як гуманітарної дисципліни у закладах вищої освіти Закарпаття |
Authors: | Малець, Наталія Богданівна |
Keywords: | самосвідомість, мова, виховання, розвиток, освіта |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Закарпатський інститут післядипломної освіти |
Citation: | збірник матеріалів УІІІРегіонального науково-методичного інтернет-семінару, Ужгород:ПП Данило С.І.,2020. - 87 с. |
Abstract: | Важлива роль у формуванні національної самосвідомості належить рідній мові, яка є суттєвою етнодиференціюючою ознакою. У свідомості часто відбувається фактичне споріднення мови і народу. Виховання і розвиток підростаючих поколінь забезпечується лише рідною мовою – це здавна прийнята цивілізованими націями аксіома. На сьогодні є необхідність відновлення і розвитку культурної традиції нашого народу, розвитку української мови. |
Description: | Істотною особливістю людського суспільства є те, що воно постійно впливає на оточення, яке саме створило і в якому живе. А тому говорячи про мову та культуру як сукупність практичних, матеріальних і духовних надбань людства, мусимо говорити про всі сторони життя людини та її конкретних етносоціальних утворень в їх історичному часі і просторі. Суб'єктами мови та культури виступають окремі людські спільноти – племена, народи, нації, багатоетнічні державні утворення, що розвивають, збагачують і виробляють сукупність умов свого життєзабезпечення. |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37344 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези 21.jpg | 543.78 kB | JPEG | View/Open | |
тези 1.jpg | 847.08 kB | JPEG | View/Open | |
тези 2.jpg | 1.23 MB | JPEG | View/Open | |
тези 3.jpg | 1.09 MB | JPEG | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.