Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3735
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавчук, Оксана-
dc.date.accessioned2015-07-28T07:02:20Z-
dc.date.available2015-07-28T07:02:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСавчук, О. Концепт освіти на шпальтах часопису "Український голос" (Вінніпег, Канада) [Текст] / О. Савчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / гол. ред. Ю.М. Бідзіля. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 2 (30). – С. 174–178. – Бібліогр.: с. 177–178 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3735-
dc.descriptionIn this article look through the guestions of the contecst of the magazine „Ukrainian Voice” (Vinnipeg, Canada), however they are analizing and discusing the problem of educational discurs in mass-media in diaspora. Key words: еtnic group, education,contecst, integration, consolidation, magazine.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання тематичної наповненості часопису „Український Голос”(Вінніпег, Канада), зокрема аналізується та синтезується проблема освітнього дискурсу ЗМІ в діаспорі. Ключові слова: етнічна група, концепт, освіта, часопис, інтеграція, консолідація.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subjectетнічна групаuk
dc.subjectконцептuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectчасописuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectконсолідаціяuk
dc.titleКонцепт освіти на шпальтах часопису «Український Голос» (Вінніпег, Канада)uk
dc.title.alternativeConсeption of education on the pages of magazine «Ukrainian voice» (Vinnipeg, Canada)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 2(30) - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОНЦЕПТ ОСВІТИ НА ШПАЛЬТАХ ЧАСОПИСУ.pdf296.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.