Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомановська, Д. Д.-
dc.contributor.authorМінтянська, Р. І.-
dc.date.accessioned2021-11-14T16:59:48Z-
dc.date.available2021-11-14T16:59:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРомановська, Д. Д. Особливості психологічного супроводу освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19 [Текст] / Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтянська // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 365-370. – Бібліогр.: с. 369-370 (6 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37625-
dc.description.abstractАнотація. Актуальність проблеми визначається відсутністю досліджень, які допомогли б шкільним пси- хологам, соціальним педагогам надавати якісні освітні послуги в умовах дистанційного навчання. Метою статті є представлення результатів дослідження особливостей психологічного супроводу освітнього процесу в умовах карантину, досвіду роботи науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи ІППО Чернівецької області, визначення стратегій науково-методичного супроводу діяльності фахівців пси- хологічної служби. У статті проаналізовано кількісні показники онлайн-діяльності фахівців психологічної служби, тематику звернень з боку учнів, батьків, вчителів у період карантину, Інтренет-ресурси, які вико- ристовуються у процесі психологічної допомоги. Встановлено, що карантин знизив продуктивність діяль- ності фахівців психологічної служби закладів освіти. Практичні психологи виконали своє професійне наван- таження щодо роботи із здобувачами освіти на 18,8%, а соціальні педагоги на 9,7%. Значна частина учнів не була охоплена психологічним супроводом, соціально-педагогічною допомогою. Визначено основні стратегії науково-методичного супроводу діяльності фахівців: розвиток аутопсихологічної компетентності та само- регуляції; розвиток цифрової компетентності; розробка інструментів професійної діяльності з гармонізації психоемоційного стану, відновлення психічного здоров’я у постраждалих від пандемії COVID-19. Ключові слова: карантин; пандемія COVID-19; дистанційне навчання; психологічний супровід; фахівці психологічної служби; Інтернет-ресурси.uk
dc.description.abstractAbstract. The urgency of the problem is determined by the growing need of participants in the educational process aff ected by the COVID-19 pandemic in 2020 for psychological assistance, and the lack of research that would help school psychologists, social educators to provide quality educational services in distance learning. The purpose of the article is to present the results of research on the psychological support of the educational process in quarantine, to present the experience of the scientifi c and methodological center of practical psychology and social work of Chernivtsi In-Service Teacher Training Institute, to determine strategies for scientifi c and methodological support of psychological services in pandemics and distance learning. The article analyzes the quantitative indicators of online activities, the subject of appeals to psychological services by students, parents, teachers during quarantine, Internet resources used in the process of psychological assistance in distance learning. It has been established that quarantine has reduced the productivity of the psychological service of educational institutions, caused restrictions in professional activities. School psychologists fulfi lled their professional workload with students only by 18.8%, and social educators − by 9.7%. Many students were not covered by psychological support, socio-pedagogical assistance, and were left «alone» with their problems and diffi culties at home. According to the results of the research, the strategies of scientifi c and methodological support of the activity of psychological service specialists are determined: development of autopsychological competence and self-regulation; development of digital competence; development of tools for professional activity on harmonization of psycho-emotional state, restoration of mental health in victims of the COVID-19 pandemic participants in the educational process. Key words: quarantine; the COVID-19 pandemic; Distance Learning; psychological support; psychological service specialists; Internet resources. НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ. СЕРІЯ: «ПЕДАГОГІКА. СОЦІАЛЬНА РОБОТА». 2021. ВИПУСК 1 (48) 370uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкарантинuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпсихологічний супровідuk
dc.subjectфахівці психологічної службиuk
dc.subjectІнтернет-ресурсиuk
dc.titleОсобливості психологічного супроводу освітнього процесу в умовах пандемії COVID-19uk
dc.title.alternativeFeatures of psychological support of the educational process in the Convention of the COVID-19 pandemicuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО.pdf588.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.