Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмагін, І. І.-
dc.date.accessioned2021-11-14T17:11:40Z-
dc.date.available2021-11-14T17:11:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмагін, І. І. Багатозначність змісту поняття "підвищення кваліфікації педагогів" у нормативному контексті та практиці освітньої діяльності [Текст] / І. І. Смагін // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 375-380. – Бібліогр.: с. 379 (9 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37628-
dc.description.abstractАнотація. Поняття «підвищення кваліфікації» не має однозначного наукового й нормативного визначен- ня, що ускладнює його використання в практиці освітньої діяльності та в текстах проєктів нормативних актів, які регулюватимуть освіту дорослих. Метою статті є уточнення змісту поняття «підвищення кваліфікації» і визначення доцільності його використання для характеристики освітньої діяльності та її результатів у сфері післядипломної педагогічної освіти. На основі порівняльного аналізу поняття «підвищення кваліфікації» з різних нормативних і наукових джерел сформульовано авторське трактування змісту аналізованого понятій- ного конструкта. Зроблено висновок, що підвищення кваліфікації педагогічних працівників – це вид освітньої діяльності в межах освіти дорослих, що здійснюється відповідно до встановлених процедурних вимог, ре- зультатом якої є визначені освітньою програмою чи договором та розвинені в неформальній чи інформальній освіті професійні компетентності з переліку, затвердженого професійними стандартами й напрямами підви- щення кваліфікації. З нормативної точки зору, не кожна освітня чи самоосвітня діяльність є підвищенням кваліфікації. Такою діяльністю визнаємо лише ту, що підтверджена підсумковим документом легітимного провайдера на основі опрацьованої освітньої програми та за умов дотримання унормованої процедури. Ключові слова: кваліфікація; підвищення кваліфікації; діяльність з підвищення кваліфікації; результат підвищення кваліфікації.uk
dc.description.abstractAbstract. The concept of «continuing professional development» does not have an unambiguous scientifi c and normative defi nition and it complicates its use in the practice of educational activities and in the texts of draft regulations governing adult education. The purpose of the article is to clarify the content of the concept « continuing professional development «and determine the advisability of its use to characterize educational activities and their results in the fi eld of in-service education. Based on the comparative analysis of the content of the concept «continuing professional development «from various normative and scientifi c sources, the author’s interpretation of the content of the analyzed conceptual construct is formulated. It is concluded that teachers` continuing professional development is a type of educational activity within adult education, which is carried out in accordance with established procedural requirements and the result of which are professional competencies which defi ned by the educational program or contract, developed in non-formal or in formal education and approved by professional standards and areas of professional development. From a regulatory point of view, not every educational or self-educational activity is a professional development. This activity is admitted only when it is confi rmed by the fi nal document of the legitimate provider on the basis of the developed educational program and under the conditions of observance of the standardized procedure. The issues mentioned in the article have prospects for further research in terms of dividing the competence potential of professional standards of teachers into invariant and variable components, clarifi cation of the invariant component of professionalism as a desired result of teacher training in the implementation of the New Ukrainian School. Key words: qualifi cation; continuing professional development; continuing professional development activity; result of continuing professional development.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкваліфікаціяuk
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk
dc.subjectдіяльність з підвищення кваліфікаціїuk
dc.subjectрезультат підвищення кваліфікації.uk
dc.titleБагатозначність змісту поняття "підвищення кваліфікації педагогів" у нормативному контексті та практиці освітньої діяльностіuk
dc.title.alternativeMultiple meaning of the concept «continuing professional development» in The regulatory context and educational activity practiceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2021 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 1(48)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БАГАТОЗНАЧНІСТЬ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ.pdf579.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.