Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорзов, Людмила Федорівна-
dc.contributor.authorДанко, Ельвіра Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-11-16T08:48:50Z-
dc.date.available2021-11-16T08:48:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГорзов Л.Ф. ОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» НА СТОМАТОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ. / Горзов Л.Ф., Данко Е.М. // Збірник матеріалів ІІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти: підвищення ефективності використання інформаційних технологій у здійсненні освітнього процесу»,14-16 квітня 2021 р. с.43-45.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37726-
dc.description.abstractТерапевтична стоматологія є однією з основ-них дисциплін, що викладаються на додипломному рівні для майбутніх лікарів-стоматологів. Саме вона містить фундаментальний матеріал про ос-нови ведення терапевтичного прийому, сучасні матеріали та лікування ос-новних стоматологічних захворювань. Важливим є удосконалення, оптимізація методів викладання даної дисципліни для підвищення якості засвоєння матеріалів студентами стоматологічного факультету.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗбірник матеріалів ІІІ-ї Всеукраїнської науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти: підвищення ефективності використання інформаційних технологій у здійсненні освітнього процесу»,uk
dc.subjectТерапевтична стоматологіяuk
dc.subjectметоди викладанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ» НА СТОМАТОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оптимізація методології викладання.pdf512.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.