Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2021-12-03T08:08:20Z-
dc.date.available2021-12-03T08:08:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКіш, Надія Василівна Ігрові технології як ефективний засіб навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців різних спеціальностей / Надія Василівна Кіш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 101-104. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (10 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38173-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття «ігрові технології», охарактеризовано доцільність використання ігрових технологій, які забезпечують ефективність навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців. Визначено та обґрунтовано роль та функції ігрових технологій, особливості застосування їх у навчанні професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців. З’ясовано, що навчання з використанням ігрових технологій забезпечує формування комунікативної компетенції студентів.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыта сущность понятия «игровые технологии», охарактеризована целесообразность использования игровых технологий, обеспечивающих эффективность обучения профессионального иноязычного общения будущих специалистов. Определены и обоснованы роль и функции игровых технологий, особенности применения их в обучении профессионального иноязычного общения будущих специалистов. Установлено, что обучение с использованием игровых технологий обеспечивает формирование коммуникативной компетенции студентов. Ключевые слова: игровые технологии, педагогическая игра, профессиональное иноязычное общение, учебный процесс, будущие специалисты.uk
dc.description.abstractIn today's higher educational establishment there is an urgent need in expanding of active forms of teaching. These active forms of teaching include games technologies.The concept “games pedagogical technologies” includes a large group of methods and techniques of teaching process. Information technologies are an integral part of pedagogical technologies, one of the most unique interactive forms of teaching, which allows activating all psychological processes and functions of the student. Another positive feature of the game is that it promotes the use of knowledge in a new situation, brings variety and interest in the learning process. It allows to build professional foreign language communication in high school in such a way, that student can understand and accept learning objectives put by the teacher, and at the same time he/she will be an active participant in their implementation. Information technologies include such methods of learning as follows: business and educational games, game situations; playing techniques and procedures; discussions and trainings in active mode. In teaching focusing on professional foreign language communication, the games activity performs the following functions: educational – it promotes the development of general learning abilities and skills (such as memory, attention, perception of information of diff erent modality), native and foreign language skills development; educative – it simulates the behaviour in game models of life situations; entertaining – it creates a favorable atmosphere on the lessons, transforming lesson into an exciting journey; educational and educative – it helps mastering a foreign language, taking into account the educative aspect; communicative – it unites students in a single team, helps establish emotional contacts, promotes communication abilities and skills. Key words: playing technologies, pedagogical game, professional foreign communication, learning process, future specialists.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectпедагогічна граuk
dc.subjectпрофесійне іншомовне спілкуванняuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.titleІгрові технології як ефективний засіб навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців різних спеціальностейuk
dc.title.alternativeИгровые технологии как эффективное средство обучения профессионального иноязычного общения будущих специалистов разных специальностейuk
dc.title.alternativeGames technologies as an effective means of teachining the professional foreign language communication to future specialists of different specialitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016
Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ.pdf288.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.