Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38186
Название: | Методологічні підходи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів |
Другие названия: | Методологические подходы формирования математической компетентности будущих инженеров-программистов Methodological approaches to the formation of mathematical competence of future software engineer |
Авторы: | Кучерук, Оксана Ярославівна |
Ключевые слова: | інженер-програміст, математична компетентність, формування, процес формування, методологічний підхід |
Дата публикации: | 2016 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Кучерук, Оксана Ярославівна Методологічні підходи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів / Оксана Ярославівна Кучерук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 122-125. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 124 (9 назв) |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів є важливою складовою
їх професійної підготовки та суттєво залежить від вибору теоретико-методологічної основи, яка виражається в специфічних методологічних підходах. Кожен з підходів (системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, інтегративний, компетентнісний) дозволяє розглянути процес формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів з різних позицій. Формирование математической компетентности будущих инженеров-программистов является важной составляющей их профессиональной подготовки и существенно зависит от выбора теоретико- методологической основы, которая выражается в специфических методологических подходах. Каждый из подходов (системный, деятельностный, личностно-ориентированный, интегративный, компетентностный) позволяет рассмотреть процесс формирования математической компетентности будущих инженеров- программистов с разных позиций. Ключевые слова: инженер-программист, математическая компетентность, формирование, процесс формирования, методологический подход. The formation of mathematical competence of future software engineers is a process aimed at obtaining components and development of mathematical competencies, as well as to creating conditions for a motivated and active use of mathematical tools aimed at solving professional problems. This process will only be eff ective provided it is a targeted, specifi cally organized, systematic process that takes into account the requirements put forward today for future software engineers. The foundations for the formation of mathematical competence of future software engineers are compatible educational and creative activities of teachers and students. Therefore for a thorough study and analysis of the process we consider the theoretical and methodological basis of the following set of approaches appropriate: system, active, personality-oriented, integrative and competence. Key words: software engineer, mathematical competence, formation, methodological framework. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38186 |
ISSN: | 2524-0609 |
Располагается в коллекциях: | 2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(39) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ.pdf | 286.1 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.