Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-12-03T10:49:08Z-
dc.date.available2021-12-03T10:49:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОлійник, Катерина Сергіївна Формування професійної ідентичності соціальних працівників за допомогою тренінгів / Катерина Сергіївна Олійник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 157-160. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 159 (10 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38196-
dc.description.abstractУ статті розглянуто суть трактування терміну «тренінг» вітчизняними та зарубіжними науковцями. Вказано основні аспекти розуміння соціальних ролей щоб допомогти студентам під час навчання засвоїти певні напрями професійної діяльності. Визначено провідні завдання психологічного тренінгу формування професійної ідентичності майбутніх соціальних працівників: діагностика розвиненості професійної ідентичності; розвиток когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів професійної ідентичності; корекцію розвитку отриманих вмінь, якостей, особливостей і профілактика професійного маргіналізму.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены суть трактовки термина «тренинг» отечественными и зарубежными учеными. Указаны основные аспекты понимания социальных ролей чтобы помочь студентам во время учебы усвоить определенные направления профессиональной деятельности. Определены ведущие задачи психологического тренинга формирования профессиональной идентичности будущих социальных работников: диагностика развитости профессиональной идентичности; развитие когнитивного, эмоционально-оценочного и поведенческого компонентов профессиональной идентичности; коррекцию развития полученных навыков, качеств, особенностей и профилактика профессионального маргинализму. Ключевые слова: профессиональная идентичность, интерактивные технологии, тренинг, психологический тренинг, социальные работники.uk
dc.description.abstractThe article states the essence of the interpretation of the term "training" by domestic and foreign scientists. It shows the main aspects of understanding the social roles to help students learn specifi c areas of professional activity during studying, namely: role as a sample of socially specifi ed behavior and attitudes with a greater or lesser degree of certainty; role as a strategy of behaviour directed on mastering the situation of a particular type; role as a system of expectations for people of a certain status; role as an action and fulfi llment of certain requirements of a person assigned to this role. The leading tasks of psychological training of future social workers professional identity formation are defi ned, namely: diagnosis of the professional identity development; development of the cognitive, emotional-evaluative and behavioral components of professional identity; treatment of the acquired skills, qualities, characteristics and prevention of the professional marginalism. Key words: professional identity, interactive technology, training, psychological training, social workersuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectпсихологічний тренінгuk
dc.subjectсоціальні працівникиuk
dc.titleФормування професійної ідентичності соціальних працівників за допомогою тренінгівuk
dc.title.alternativeФормирование профессиональной идентичности социальных работников с помощью тренинговuk
dc.title.alternativeForming of professional identity of social workers with the help of trainingsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ.pdf252.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.