Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомановська, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2021-12-03T15:05:21Z-
dc.date.available2021-12-03T15:05:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРомановська, Людмила Іванівна Праксеологічний підхід до підготовки майбутніх працівників соціальної сфери / Людмила Іванівна Романовська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 214-216. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 213 (14 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38212-
dc.description.abstractУ статті висвітлено трактування терміну «праксеологія» зарубіжними та вітчизняними вченими. Розглянуто особливості праксеологічного підходу та його інтеграцію з іншими. Визначено уміння, що сприяють успішній діяльності соціальних працівників. Наведено форми роботи, які роблять ефективним реалізацію праксеологічного підходу при вивченні дисциплін «Соціальна робота: теорія і практика», «Технології соціальної роботи». Зосереджено увагу на важливості практичної підготовки студентів, відмічено шляхи її забезпечення і визначено ряд специфічних завдань. Зроблено висновок про праксеологічну спрямованість навчального процесу.uk
dc.description.abstractВ статье представлены трактовки термина «праксеология» зарубежными и отечественными учеными. Рассмотрены особенности праксеологического подхода и его интеграцию с другими. Определены умения, способствующие успешной деятельности социальных работников. Приведены формы работы, которые делают эффективным реализацию праксеологического подхода при изучении дисциплин «Социальная работа: теория и практика», «Технологии социальной работы». Сосредоточено внимание на важность практической подготовки студентов, отмечено пути ее обеспечения и определен ряд специфических задач. Сделан вывод о праксеологической направленности учебного процесса. Ключевые слова: праксеология, праксеологический подход, социальные работники, инновационные технологии, социальные работники.uk
dc.description.abstractThe article describes the interpretation of the "praxeology" term by foreign and home scientists. It has been established that praxiological approach can be integrated with other scientifi c approaches, as it involves targeted training of future specialists, namely: detecting the activity and testing of rational models of professional activities (activity approach); on the basis of the refl exive analysis of their own professional actions, students acquire theoretical and practical experience of successful activities (personal approach); comparing the theoretical and practical models of professional action, students determine the most valuable samples for their own professional development (axiological approach), identify the nodes (acmeological approach) for professional growth. Key words: praxeology, praxeological approach, social workers, innovative technology and social workers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпраксеологіяuk
dc.subjectпраксеологічний підхідuk
dc.subjectсоціальні працівникиuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectсоціальні робітникиuk
dc.titleПраксеологічний підхід до підготовки майбутніх працівників соціальної сфериuk
dc.title.alternativeПраксеологический подход к подготовке будущих работников социальной сферыuk
dc.title.alternativePraxiological approach to the future social workers traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (39) - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ.pdf250.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.