Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСікора, Ярослава Богданівна-
dc.date.accessioned2021-12-10T06:35:24Z-
dc.date.available2021-12-10T06:35:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСікора, Ярослава Богданівна Реалізація змішаного навчання у вищому навчальному закладі / Ярослава Богданівна Сікора // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 236-139. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 238 (15 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38246-
dc.description.abstractВ статті розглядаються основні положення організації змішаного навчання у вищому навчальному закладі. Пропонується аналіз поняття змішаного навчання, більшість з яких є описовими. На основі зіставлення понять традиційного, електронного, дистанційного навчання визначено домінуючі особливості кожного з них. Узагальнено моделі змішаного навчання, розглянуті закордонними дослідниками, запропоновано моделі, які можна інтегрувати в традиційний навчальний процес вищого навчального закладу.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные положения организации смешанного обучения в высшем учебном заведении. Предлагается анализ понятия смешанного обучения, большинство из которых являются описательными. На основе сопоставления понятий традиционного, электронного, дистанционного обучения определены доминирующие особенности каждого из них. Обобщено модели смешанного обучения, рассмотренные зарубежными исследователями, предложены модели, которые можно интегрировать в традиционный учебный процесс высшего учебного заведения. Ключевые слова: электронное обучение, смешанное обучение, дистанционное обучение, информационно- коммуникационные технологии, высшее образование.uk
dc.description.abstractThe article describes the main provisions of blended learning in higher education. Proposed the concept of blended learning analysis, most of which is descriptive. On this basis, the author defi nes blended learning as purposeful, organized, interactive process of interaction between students and teachers that didactically optimally combines the traditional technology and online learning, based on information and communication technologies and focused on the individual needs of students, regardless of their location in space and time. Compared is the notion of traditional, electronic, distance learning based on comparing the type of educational communication and the availability of e-learning, the dominant features of each. Distance Learning provides distance teacher and student training materials where the transfer takes place through any means of communication; eLearning interpreted as learning based on the use of electronic means; blended learning provides for an invariant component is a combination of classroom and distance component present in diff erent proportions, using diff erent kinds of training and management training activities. Key words: e-learning, blended learning, distance learning, information and communication technology, higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectелектронне навчанняuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.titleРеалізація змішаного навчання у вищому навчальному закладіuk
dc.title.alternativeРеализация смешанного обучения в высшем учебном заведенииuk
dc.title.alternativeImplementation of blended learning in higher educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(39)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ.pdf297.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.