Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбровська, Христина Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-12-10T08:16:52Z-
dc.date.available2021-12-10T08:16:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЦимбровська, Христина Ігорівна Лінгвопрагматичні особливості фахового мовленняу змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів / Христина Ігорівна Цимбровська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2016. – Вип. 2 (39). – С. 266-270. – Рез. укр., рос., англ. – Бібліогр.: с. 269 (14 назв)uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38257-
dc.description.abstractCтаттю присвячено проблемі аналізу лінгвопрагматичних особливостей фахового усного мовлення лікарів, які необхідно враховувати у змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів. Охарактеризовано домінувальні види, форми, функції, комунікативні стратегії, лексико-стилістичні характеристики англійського професійно орієнтованого усного мовлення лікарів-педіатрів. Визначено основні жанри англомовного професійно орієнтованого усного спілкування лікарів-педіатрів, якими є: бесіди з пацієнтами, їхніми батьками і колегами, консультації з колегами, дискусії, виступи на нарадах і консиліумах, публічні доповіді монологічного характеру на семінарах і конференціях.uk
dc.description.abstractСтатью посвящено проблеме анализа лингвопрагматических особенностей профессиональной устной речи врачей, которые необходимо учитывать в содержании формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном общении будущих педиатров. Охарактеризованы доминирующие виды, формы, функции, коммуникативные стратегии, лексико-стилистические характеристики английской профессионально ориентированной устной речи врачей-педиатров. Определены основные жанры англоязычного профессионально ориентированного устного общения врачей-педиатров. Ключевые слова: лингвопрагматические особенности, англоязычное профессионально ориентированное устное общение врачей-педиатров, коммуникативные стратегии, лексико-стилистические характеристики.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issue of analysis of linguo-pragmatic peculiarities of professional speaking of doctors that are to be taken into consideration while building an EPP (English for Professional Purposes) competence in speaking of prospective pediatricians. The dominant types, forms, genres, functions, communicative strategies, lexical and stylistic features of an EPP speaking of prospective pediatricians are defi ned. The main types of an EPP speaking of prospective pediatricians are presented by external and internal; monologic and dialogical, polylogical; face-to-face and indirect; formal and academic; spontaneous and planned; formal and informal; long-term and short-term; personality and socially oriented ones. The listed types of an EPP speaking of prospective pediatricians are outlined on the following criteria: expression of language means, manners of interaction of communicators, specifi c character of communication channels, functions and content of the message, type of organization of the message, communication spheres, and relations between communicators, duration of communication, social factors and management. Key words: linguo-pragmatic peculiarities, English for Professional Purposes speaking of prospective pediatricians, communicative strategies, lexical and stylistic features of EPP speaking of prospective pediatricians, communication, the framework of building an EPP competence in speaking of prospective pediatricians.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectлінгвопрагматичні особливостіuk
dc.subjectангломовне професійно орієнтоване усне мовлення лікарів-педіатрівuk
dc.subjectвидиuk
dc.subjectформиuk
dc.subjectжанриuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectкомунікативні стратегіїuk
dc.subjectлексико-стилістичні характеристикиuk
dc.titleЛінгвопрагматичні особливості фахового мовленняу змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрівuk
dc.title.alternativeЛингвопрагматическое особенности профессиональный речи в содержании формирования англоязычной профессионально ориентированной компетентности в устном общении будущих педиатровuk
dc.title.alternativeThe linguo-pragmatic peculiarities of professional speaking of doctors in the framework of building an english for professional purposes competence in speaking of prospective pediatriciansuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛІНГВОПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ.pdf298.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.