Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3863
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ур, Людвіг | - |
dc.contributor.author | Маляр, Любов Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-30T11:26:55Z | - |
dc.date.available | 2015-07-30T11:26:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Ур, Л. Рецепція творчості Шандора Петефі на Закарпатті [Текст] / Л. Ур, Л. Маляр // Науковий вісник Ужгородського університету / ред.кол. Ю.М. Бідзіля (голова); І.М. Сенько, В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та інш. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 27. – С. 129–133. – Бібліогр.: с. 133 (17 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3863 | - |
dc.description | The questions of popularization of the works of the Sándor Petőfi in Transcarpathia. Key words: Hungarian literature, works of the Sándor Petőfi , literary coutry studies, popularization of the works of the Sándor Petőfi in Transcarpathia | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються факти про перебування Шандора Петефі на Закарпатті, його враження від подорожі, простежуються питання перекладу і рецепції творів угорського класика у краї. Ключові слова: творчість Шандора Петефі, Закарпаття, літературне краєзнавство. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Філологія. Соціальні комунікації; | - |
dc.subject | творчість Шандора Петефі | uk |
dc.subject | Закарпаття | uk |
dc.subject | літературне краєзнавство | uk |
dc.title | Рецепція творчості Шандора Петефі на Закарпатті | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 27 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РЕЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ ШАНДОРА ПЕТЕФІ НА ЗАКАРПАТТІ.pdf | 365.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.