Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38796
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Утьосов, Ян Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T11:19:16Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T11:19:16Z | - |
dc.date.issued | 2018-09-08 | - |
dc.identifier.citation | 1. Утьосов Я.А. Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип.11/ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018, С.282–290 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38796 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями, звертається увага на те, що однією з найважливіших у педагогічній науці та практиці є проблема соціального розвитку як провідної складової становлення особистості. Актуальність її вивчення зумовлена необхідністю підвищення рівня вихованості підростаючого покоління, особливо дітей з інтелектуальними порушеннями, що потребує проведення досліджень, спрямованих на пошук та розробку інноваційних підходів до організації процесу формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями. Автор зазначає на тому, що проблема соціальна компетентність підлітків достатньо інтенсивно досліджується та обговорюється в наукових колах. Актуальність проблеми зумовлена підсиленням уваги науковців та педагогів-практиків до компетентнісного підходу в освіті. Реалізація принципів компетентнісного підходу є умовою для формування та розвитку активної, соціально відповідальної особистості. Саме це зумовлює пошук інноваційних педагогічних технологій формування соціальної компетентності підлітків з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. При цьому увага звертається на виявлення особливостей розвитку соціальної компетентності у підлітків, що спонукає до з’ясування розуміння суті соціальної компетентності та природи її виникнення, яка є об’єктом для тривалих наукових дискусій. Отже, підсумовуючи результати автор вказує на те, що розвиток соціальної компетентності підлітків з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями залежить від створення психолого-педагогічних умов щодо формування її якісних характеристик, які у подальшому дадуть змогу розвинути у підлітків соціально-комунікативну активність, адаптаційні та соціальні можливості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальний розвиток, соціальна компетентність, підлітки з інтелектуальними порушеннями. | uk |
dc.title | Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Утьосов Я.А. Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями.pdf | 411.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.