Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУтьосов, Ян Андрійович-
dc.date.accessioned2022-01-24T11:19:16Z-
dc.date.available2022-01-24T11:19:16Z-
dc.date.issued2018-09-08-
dc.identifier.citation1. Утьосов Я.А. Змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: вип.11/ за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2018, С.282–290uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38796-
dc.description.abstractУ статті розглянуто змістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями, звертається увага на те, що однією з найважливіших у педагогічній науці та практиці є проблема соціального розвитку як провідної складової становлення особистості. Актуальність її вивчення зумовлена необхідністю підвищення рівня вихованості підростаючого покоління, особливо дітей з інтелектуальними порушеннями, що потребує проведення досліджень, спрямованих на пошук та розробку інноваційних підходів до організації процесу формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями. Автор зазначає на тому, що проблема соціальна компетентність підлітків достатньо інтенсивно досліджується та обговорюється в наукових колах. Актуальність проблеми зумовлена підсиленням уваги науковців та педагогів-практиків до компетентнісного підходу в освіті. Реалізація принципів компетентнісного підходу є умовою для формування та розвитку активної, соціально відповідальної особистості. Саме це зумовлює пошук інноваційних педагогічних технологій формування соціальної компетентності підлітків з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. При цьому увага звертається на виявлення особливостей розвитку соціальної компетентності у підлітків, що спонукає до з’ясування розуміння суті соціальної компетентності та природи її виникнення, яка є об’єктом для тривалих наукових дискусій. Отже, підсумовуючи результати автор вказує на те, що розвиток соціальної компетентності підлітків з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями залежить від створення психолого-педагогічних умов щодо формування її якісних характеристик, які у подальшому дадуть змогу розвинути у підлітків соціально-комунікативну активність, адаптаційні та соціальні можливості.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальний розвиток, соціальна компетентність, підлітки з інтелектуальними порушеннями.uk
dc.titleЗмістові основи соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннямиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.