Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУтьосов, Ян Андрійович-
dc.date.accessioned2022-01-24T13:40:42Z-
dc.date.available2022-01-24T13:40:42Z-
dc.date.issued2020-11-01-
dc.identifier.citationУтьосов Я.А. Особливості провідної діяльності підлітків з інтелектуальними порушеннями в контексті формування у них соціальних компетентностей // Збірник наукових праць «Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки)» за ред. М.К. Шеремет, №16, частина 2, Кам’янець-Подільський, 2020, С. 257–266uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38826-
dc.description.abstractУ статті розглядаються стилістичні особливості діяльності підлітків з інтелектуальними порушеннями як складова формування у них соціальних компетентностей на заняттях і під час позакласної роботи на основі механізмів компенсації і корекції. Формування соціальних компетентностей розглядається як важливий напрям підвищення ефективності провідної діяльності, навчання підлітка, підготовки його до самостійного життя. Представлено результати теоретико-емпіричного дослідження індивідуального стилю діяльності в залежності від форми інтелектуального порушення. Встановлено, що формування індивідуального стилю у підлітків з інтелектуальними порушеннями здійснюється за такою стратегією, як і корекційнорозвивальна робота з урахуванням структури порушення, заснованої на формуванні свідомих, регульованих психічних функцій і методів. дії. Описано основні соціальні компетентності, потрібні підлітку для успішної соціалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, індивідуальний стиль діяльності, підлітки з інтелектуальними порушеннями, компенсація.uk
dc.titleОсобливості провідної діяльності підлітків з інтелектуальними порушеннями в контексті формування у них соціальних компетентностейuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.