Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38827
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДроздова, Вероніка Вячеславівна-
dc.contributor.authorРудніцька, Катерина Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-01-24T13:48:50Z-
dc.date.available2022-01-24T13:48:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДроздова, Вероніка Вячеславівна Структура професійної іншомовної компетентності майбутнього фахівця / Вероніка Вячеславівна Дроздова, Катерина Валеріївна Рудніцька // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 51-56. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 55 (13 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38827-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена дослідженню змісту та структурних компонентів професійної іншомовної компетентності майбутнього фахівця. Встановлено, що питання щодо професійної іншомовної компетентнос ті, її структури ще не є достатньо висвітленим. Зазначено, що підготовка майбутнього фахівця з високим рів нем володіння іноземною мовою для здійснення професійної діяльності стає нагальною потребою сучасного світу, саме тому, формування професійної іншомовної компетентності майбутнього фахівця в ЗВО є одним із стратегічних напрямів реформування системи освіти в Україні, що зумовлює актуальність наукової розвідки. Мета статті полягає у розкритті змісту та особливостей структурних компонентів професійної іншомовної компетентності майбутнього фахівця. Для досягнення мети були застосовані теоретичні методи дослідження з метою розуміння проблеми та виявлення труднощів, пов’язаних з вивченням іноземної мови, мотивації щодо вивчення іноземної мови в контексті її застосування у майбутній професійній діяльності. Виявлено, що процес формування професійної іншомовної компетентності майбутніх фахівців є складним і багатоетапним та передбачає оволодіння багатьма видами компетенцій. Обґрунтовано зміст та структурні компоненти про фесійної іншомовної компетентності майбутніх фахівців, а саме: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та рефлексивний, які забезпечують умотивованість і цілеспрямованість, осмисленість і цілісність, ефективність і результативність дій щодо досягнення мети комунікативної діяльності.uk
dc.description.abstractAbstract. The article is devoted to the study of the content and structure components of the professional foreign language competency of a future specialist. Based on the research of pedagogical, psychological and methodological sources related to the problem and practical experience, it is established that the issue of the professional foreign language competency, its structure has not been suffi ciently investigated yet. It has been noted that the process of training of a future specialist to obtain a high level of foreign language for professional activities performance is becoming an urgent requirement of the modern world. Thus, the formation of the professional foreign language competency of a future specialist in higher education institutions is one of the strategic directions of reformation of the system of education in Ukraine, which determines the relevance of the scientifi c research. The purpose of the article is to interpret the term and defi ne structure components of the professional foreign language competency of a future specialist. Theoretical (analysis of scientifi c sources, pedagogical, psychological literature, educational and methodological manuals, comparison, generalization of pedagogical experience) methods were used to research the problem and identify diffi culties associated with foreign language learning, motivation to learn a foreign language in the context of its application in future professional activities. It has been revealed that the process of formation of the professional foreign language competency of a future specialist is complex and multi-stage and involves mastering many types of competences. Authors have substantiated the content and structure components of the professional foreign language competency of a future specialist, namely: motivational, cognitive, active and refl exive, which, in turn, provide motivation and purposefulness, meaningfulness and integrity, effi ciency and eff ectiveness of actions to achieve the goal of communicative activity. Key words: higher education institution; competence; component; future specialist; professional training; professional foreign language competency.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпонентuk
dc.subjectмайбутній фахівецьuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectпрофесійна іншомовна компетентністьuk
dc.titleСтруктура професійної іншомовної компетентності майбутнього фахівцяuk
dc.title.alternativeThe structure of the professional foreign language competency of a future specialistuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (49) - 2021



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.