Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38828
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Утьосов, Ян Андрійович | - |
dc.contributor.author | Утьосова, Олена Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-24T13:51:22Z | - |
dc.date.available | 2022-01-24T13:51:22Z | - |
dc.date.issued | 2020-09-22 | - |
dc.identifier.citation | Утьосов Я.А., Утьосова О.І. Спеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями // Збірник наукових праць ,,Педагогічний дискурс” (INDEX COPERNICUS) Випуск 29, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2020, С. 7–13 // Pedagogical Discourse, Issue 29, Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy, 2020, pages: 7–13 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38828 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена питанням розвитку соціальної компетентності у підлітків з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього процесу та в позакласній роботі. Визначено актуальність цього питання для соціалізації учнів закладів спеціальної та інклюзивної освіти. На основі теоретичного аналізу останніх досліджень з проблеми визначено суть, складові та чинники формування соціальної компетентності. Обґрунтовано спеціальну методику формування її у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Спеціальна методика передбачає урахування можливостей кожного підлітка в умовах будь-яких змін педагогічних умов – від структури занять в класі до позакласної роботи, на будь-якому віковому етапі – від молодшого підліткового віку до юнацького. Представлена у статті спеціальна методика дозволить педагогам направляти корекційну роботу з підлітками на формування в кожного окремого учня конкретних компетентностей, які важливі саме для нього на наступній ланці навчання та соціалізації. Для успішного впровадження заявленої спеціальної методики в практику роботи закладів спеціальної та інклюзивної освіти автором статті розроблено та структуровано основні принципи формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями, основані на освітніх стандартах нової української школи (НУШ). У статті розкрито етапи та особливості впровадження спеціальної методики формування соціальних компетентностей у підлітків на заняттях і в позакласній роботі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальна компетентність, спеціальна методика, педагогічна модель, освітній процес, позакласна робота, інтелектуальні порушення. | uk |
dc.title | Спеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.title.alternative | Special Method of Formation of Social Competence of Adolescents with Intellectual Disorders | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Спеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями.pdf | 218.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.