Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУтьосов, Ян Андрійович-
dc.contributor.authorУтьосова, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2022-01-24T13:51:22Z-
dc.date.available2022-01-24T13:51:22Z-
dc.date.issued2020-09-22-
dc.identifier.citationУтьосов Я.А., Утьосова О.І. Спеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями // Збірник наукових праць ,,Педагогічний дискурс” (INDEX COPERNICUS) Випуск 29, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, 2020, С. 7–13 // Pedagogical Discourse, Issue 29, Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy, 2020, pages: 7–13uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38828-
dc.description.abstractРобота присвячена питанням розвитку соціальної компетентності у підлітків з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього процесу та в позакласній роботі. Визначено актуальність цього питання для соціалізації учнів закладів спеціальної та інклюзивної освіти. На основі теоретичного аналізу останніх досліджень з проблеми визначено суть, складові та чинники формування соціальної компетентності. Обґрунтовано спеціальну методику формування її у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Спеціальна методика передбачає урахування можливостей кожного підлітка в умовах будь-яких змін педагогічних умов – від структури занять в класі до позакласної роботи, на будь-якому віковому етапі – від молодшого підліткового віку до юнацького. Представлена у статті спеціальна методика дозволить педагогам направляти корекційну роботу з підлітками на формування в кожного окремого учня конкретних компетентностей, які важливі саме для нього на наступній ланці навчання та соціалізації. Для успішного впровадження заявленої спеціальної методики в практику роботи закладів спеціальної та інклюзивної освіти автором статті розроблено та структуровано основні принципи формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями, основані на освітніх стандартах нової української школи (НУШ). У статті розкрито етапи та особливості впровадження спеціальної методики формування соціальних компетентностей у підлітків на заняттях і в позакласній роботі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, спеціальна методика, педагогічна модель, освітній процес, позакласна робота, інтелектуальні порушення.uk
dc.titleСпеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннямиuk
dc.title.alternativeSpecial Method of Formation of Social Competence of Adolescents with Intellectual Disordersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.