Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38850
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаяш, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T10:46:42Z | - |
dc.date.available | 2022-01-25T10:46:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Гаяш О.В. Навчально-методичне забезпечення навчання грамоти першокласників з вадами інтелекту згідно з державними стандартами освіти //Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М. Синьова, О.В. Гаврилова. – Вип. V. В 2-х т., том 1 – Камянець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2015. – С. 57 – 66. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38850 | - |
dc.description | Сутність компетентнісного підходу полягає у спрямуванні навчального процесу на формування в учнів ключових і предметних компетенцій. Відповідно, й процес навчання грамоти передбачає досягнення комплексної мети – формування мовленнєвої, мовної, соціокультурної компетентностей і компетентності уміння вчитися. Успішність формування зазначених компетентностей у процесі навчання грамоти залежить передусім від методики подачі навчального матеріалу, що і є важливим практичним завданням. | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлено окремі аспекти навчально-методичного забезпечення навчання грамоти розумово відсталих учнів 1 класу згідно з державними стандартами освіти. Наведено приклади аналітико-синтетичних вправ, спрямованих на засвоєння правильних уявлень про букви і звуки. Навчання грамоти в 1-му класі відбувається на основі максимального залучення учнів до практичної роботи, широкого запровадження вправ на впізнавання виучуваних букв у тексті, звуків у живій мові, синтез складів, слів, речень, аналіз слів і складів з використанням розрізної азбуки, малюнків, предметів, написання букв, складів, слів, читання доступних текстів. Подані науково-методичні рекомендації щодо застосування різноманітних аналітико-синтетичних вправ, допоможуть вчителям сформувати у школярів елементарні знання з мови і правопису та відповідні їм уміння, забезпечити початковий рівень комунікативної компетентності з урахуванням інтересів і можливостей розумово відсталих учнів початкових класів, скорегувати недоліки психофізичного розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Камянець-Подільський: ПП Медобори-2006 | uk |
dc.subject | Спеціальна педагогіка | uk |
dc.subject | навчання грамоти, букварний період, розумово відсталі учні, корекція | uk |
dc.title | НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ПЕРШОКЛАСНИКІВ З ВАДАМИ ІНТЕЛЕКТУ ЗГІДНО З ДЕРЖАВНИМИ СТАНДАРТАМИ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГАЯШ Навчально-методичне забезпечення навчання грамоти.pdf | 306.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.