Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38856
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T11:08:05Z-
dc.date.available2022-01-25T11:08:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГаяш О.В. Співпраця закладу освіти з батьками дітей з особливими освітніми потребами як умова реалізації ідей інклюзії // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - Випуск 38 : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова . - Київ : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2019. - С. 58-64.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38856-
dc.descriptionДля успішної реалізації інклюзивних програм у закладах освіти надзвичайно важлива ефективна співпраця педагогів і сім’ї дітей із особливими потребами. Необхідність розробки проблеми налагодження ефективної взаємної співпраці між педагогами і батьками учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього простору зумовлюється передусім тим, що більшість аналізованих досліджень присвячені процесу взаємодії закладів освіти з родинами у загальній чи спеціальній освіті, без урахування умов інклюзивного освітнього середовища та особливостей порушення розвитку дитини.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання взаємодії сім'ї та закладу освіти в процесі інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами; варіанти різних форм і методів співпраці педагогів з батьками. Нормативна база спеціальної та інклюзивної освіти законодавчо регламентує участь батьків у освітньому і реабілітаційному процесі, а роботу з сім’ями визначає як напрям діяльності навчальних та реабілітаційних закладів. Значна увага приділяється ролі батьків та їхньому активному залученню до навчального процесу дитини з особливими освітніми потребами. У статті зазначається, що саме спільна праця батьків та вчителів призведе до гармонійного розвитку дитини.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв : Вид-во НПУ імені М.П.Драгомановаuk
dc.subjectІнклюзивне навчанняuk
dc.subjectспівпраця, діти з особливими освітніми потребами, батьки, вчителі, інклюзивна освітаuk
dc.titleСПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ІНКЛЮЗІЇuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гаяш Співпраця закладу освіти з батьками дітей з ООП.pdf375.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.