Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаяш, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T11:24:41Z-
dc.date.available2022-01-25T11:24:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГаяш О.В. Особистісно-орієнтований підхід в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями // „Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja; doświadczenie” ‒ Nr 1(9)/ - 2018. - Lodz : Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosci. С.36-41uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38861-
dc.descriptionУ сучасних умовах гуманізації та демократизації освітньо-виховного процесу ідеї особистісно-орієнтованого підходу в навчанні набули ще більшої актуальності. Втілення такої моделі навчання, "центром якого є особистість дитини, її самобутність і самоцінність" [3] останнім часом стало необхідністю також у системі інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Нашою метою є висвітлення особливостей використання особистісно-орієнтованого підходу в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена проблематиці особистісно-орієнтованого підходу в навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії. У статті аналізуються педагогічні умови й особливості впровадження особистісно-орієнтованого підходу в сучасних змінах навчально-виховного процесу дітей з інтелектуальними порушеннями за інклюзивною моделлю. Висвітлються особливості використання особистісно-орієнтованого підходу в корекційно-педагогічній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано специфічні характеристики психолого-педагогічних передумов впровадження особистісно-орієнтованого підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherLodz : Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosciuk
dc.subjectІнклюзивне навчанняuk
dc.subjectособистісно орієнтований підхід, діти з інтелектуальними порушеннями, порушення психофізичного розвитку, індивідуальний підхід, інклюзивне навчання.uk
dc.titleОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.