Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38861
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаяш, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-25T11:24:41Z | - |
dc.date.available | 2022-01-25T11:24:41Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Гаяш О.В. Особистісно-орієнтований підхід в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями // „Nowoczesna edukacja: filozofia, innowacja; doświadczenie” ‒ Nr 1(9)/ - 2018. - Lodz : Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosci. С.36-41 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38861 | - |
dc.description | У сучасних умовах гуманізації та демократизації освітньо-виховного процесу ідеї особистісно-орієнтованого підходу в навчанні набули ще більшої актуальності. Втілення такої моделі навчання, "центром якого є особистість дитини, її самобутність і самоцінність" [3] останнім часом стало необхідністю також у системі інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Нашою метою є висвітлення особливостей використання особистісно-орієнтованого підходу в інклюзивному навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблематиці особистісно-орієнтованого підходу в навчанні дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії. У статті аналізуються педагогічні умови й особливості впровадження особистісно-орієнтованого підходу в сучасних змінах навчально-виховного процесу дітей з інтелектуальними порушеннями за інклюзивною моделлю. Висвітлються особливості використання особистісно-орієнтованого підходу в корекційно-педагогічній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано специфічні характеристики психолого-педагогічних передумов впровадження особистісно-орієнтованого підходу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Lodz : Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szkoly Informatyki I Umiejetnosci | uk |
dc.subject | Інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | особистісно орієнтований підхід, діти з інтелектуальними порушеннями, порушення психофізичного розвитку, індивідуальний підхід, інклюзивне навчання. | uk |
dc.title | ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гаяш Особистісно-орієнтований підхід в інклюзивному навчанні дітей з ІП.pdf | 413.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.