Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисак, Галина Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-22T11:57:22Z-
dc.date.available2014-12-22T11:57:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛисак, Г. О. Шляхи підвищення об’єктивності контролю та оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ з іноземної мови [Текст] / Г. О. Лисак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 87–90. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 90 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/391-
dc.descriptionThe factors which infl uence the level of control and assessment objectivity have been revealed in the article. The test as an objective assessment method of students’professional preparation at higher educational establishments has been analyzed. Advantages and disadvantages of test method have been determined. Key words: control, pedagogical style, stereotypifi cation, test method.uk
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано чинники, що впливають на рівень об’єктивності контролю й оцінювання та проаналізовано тестовий метод як об’єктивний спосіб оцінки якості навчально-пізнавальної діяль-ності студентів вищих навчальних закладах у сучас-них умовах. Виокремлено переваги та недоліки тес-тового методу контролю. Ключові слова: контроль, педагогічний стиль, стереотипізація, тестовий контроль.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectпедагогічний стильuk
dc.subjectстереотипізаціяuk
dc.subjectтестовий контрольuk
dc.titleШляхи підвищення об’єктивності контролю та оцінювання навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ з іноземної мовиuk
dc.title.alternativeApproaches to the improvement of control and assessment of universities’ students’ professional training in englishuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОСТІ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ.pdf239.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.