Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Оксана Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-14T19:30:52Z-
dc.date.available2022-02-14T19:30:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТовканець О.С. Управління освітою та освітніми процесами: аналітичний екскурс наукових підходів / О. С. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 1. - С. 35-39.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39268-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано наукові підходи до управління освітою та освітніми процесами. Проаналізовано теорію соціального управління, у становленні якої можна відзначити п'ять елементів, основні ідеї яких представляють інтерес для організації управління процесами в освітніх системах: визначення наукових шкіл в управлінні; процесний; системний; програмно-цільовий; ситуаційний. Визначено, що спрямованість всієї системи управління освітньою установою на кінцевий результат передбачає не тільки особливу мотиваційно-цільову орієнтацію керівників, а й новий підхід до інформаційного забезпечення, педагогічного аналізу, планування, організації, контролю та регулювання всієї діяльності. Ключові слова: освіта, управління освітою, наукові підходи, процесний підхід, системний підхід, програмно-цільовий підхід, ситуаційний підхід.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the scientific approaches to management education and educational processes. The theory of social control has been analyzed, in the development of which five elements can be pointed out, the basic ideas represent great interest for the organization of processes management in educational systems: the definition of scientific schools in management; processing; systematic; result-oriented; situational. It has been emphasized that scientific schools in educational management represent four managerial concepts developed by a school of scientific management, administrative school, school of psychology and human relations, and managerial school. It has been determined that the final result orientation of the entire system of educational institution management includes not only special motivational target orientation of the head of the institution, but also a new approach to informational support, pedagogical analysis, planning, organization, control and regulation of all activities, especially target-setting, which provides comparison and adjusting of the previously stipulated target with the goals of other vertical and (or) horizontal systems. At this point it is important to assess the possibilities of its implementation. The attention is concentrated on the concept of management of educational facilities based on the results, describing the process that consists of the following stages: planning results, situational management to achieve these results and monitoring the results. The models of evaluation results of Personnel Management have been viewed - 4C - the criteria corporate dedication, competence, team coherence of and corporate efficiency from the viewpoint expenditures. The perspectives for further research have been suggested, consisting the analysis of quality management of educational services, development of educational system management in Europe, etc. Key words: education, education management, scientific approaches, process approach; systematic approach; targetoriented approach; situational approach.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія;-
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectуправління освітоюuk
dc.subjectнаукові підходиuk
dc.subjectпроцесний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectпрограмно-цільовий підхідuk
dc.subjectситуаційний підхідuk
dc.titleУправління освітою та освітніми процесами: аналітичний екскурс наукових підходівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nvmdupp_2016_1_10.pdf748.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.