Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Таміла-
dc.contributor.authorІщук, Наталія-
dc.contributor.authorГрачова, Ірина-
dc.date.accessioned2022-02-17T11:37:46Z-
dc.date.available2022-02-17T11:37:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТ. Кравченко Н. Іщук, І. Грачова. Використання відеоматеріалів на заняттях ІМПС для розвитку навичок професійно орієнтованої дискусії // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 230-239uk
dc.identifier.issn2617-3921-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39344-
dc.description.abstractОдним з основних завдань на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням (ІМПС) є розвиток навичок професійно орієнтованої дискусії, адже неможливо уявити конкурентоспроможного фахівця будь-якої спеціальності без належного знання іноземних мов. Проблемами навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення та використання відео на заняттях англійської мови займалося багато вчених, однак питання ролі відеоматеріалів на заняттях ІМПС для розвитку навичок професійно орієнтованої дискусії залишається недостатньо дослідженим. Метою статті є розгляд інтерактивного методу використання відеоматеріалів на заняттях ІМПС як інструменту, який сприяє розвитку навичок професійно орієнтованої дискусії у майбутніх спеціалістів. Описовий метод з елементами спостереження, узагальнення та інтерпретації дав можливість описати теоретичний матеріал стосовно досліджуваної проблематики. Професійно орієнтована дискусія – це спільне обговорення будь-якого складного питання, що характеризується гнучкістю засобів аргументації і множинністю вибору. Розвивати навички такого виду дискусії у студентів ефективно сприяє використання відеоматеріалу на занятті, адже відео дає змогу студентам краще розуміти фактичну інформацію і мовні особливості у конкретному контексті. Професійно орієнтована дискусія на основі перегляду відео повинна включати чотири основні етапи: підготовчий (вибір відеоматеріалу, що відповідає рівню знань студентів та меті заняття), переддискусію (постановка проблемного запитання перед студентами), власне дискусію та заключний етап (аналіз дискусії). Дискусійний метод спонукає студентів до пошуку самостійного вирішення обговорюваних проблем, формує у них культуру творчого мислення, що дає можливість підготувати висококваліфікованих фахівців. Подальші дослідження вбачаємо в добірці різноманітних видів вправ до перегляду відеоматеріалів, які допоможуть поліпшити розвивати навички професійно орієнтованої дискусіїuk
dc.description.abstractOne of the main tasks at the lessons “Foreign language on Specific Purposes” (“FLSP”) is to develop the skills of professionally-oriented discussion because it is impossible to imagine a competitive specialist without proper knowledge of foreign languages in any field. Many scientists studied problems of training professionally-oriented discussion and the use of video at English lessons, but the issue of the role of video materials at classes “FLSP” to develop skills of professionally-oriented discussion remains insufficiently investigated. The purpose of the article is to consider the interactive method of using video materials at lessons “FLSP” as an instrument that promotes the skills of professionally-oriented discussion at future specialists. The descriptive method with observation elements, generalization and interpretation is the instrument to describe theoretical material concerning the problem under study. Professionally-oriented discussion is a collective discussion of any complex issue characterized by the flexibility of argumentation means and the choice multiplicity. The use of video material at lessons promotes develop skills of such discussion effectively because video materials make students understand the actual information and language features in a particular context better. Professionally-oriented discussion based on video view includes 4 main stages: preparatory (selection of video material, which corresponds to the level of students’ knowledge and purpose of lessons), pre-discussion (problem description to students), actual discussion and final stage (analysis of the discussion). The discussion method encourages students to find an independent solution to the problems discussed, forms a culture of creative thinking, which makes it possible to prepare highly skilled professionals. Further research is in a selection of various exercises for reviewing video materials to improve the skills of professionally-oriented discussion.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім “Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);-
dc.subjectпрофесійно орієнтована дискусіяuk
dc.subjectвідеоматеріалuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectіноземна мова за професійним спрямуваннямuk
dc.subjectprofessionally-oriented discussionuk
dc.subjectvideo materialuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectForeign Language for Specific Purposesuk
dc.titleВикористання відеоматеріалів на заняттях ІМПС для розвитку навичок професійно орієнтованої дискусіїuk
dc.title.alternativeUsing video materials at lessons “Foreign Language for Specific Purposes” to develop skills of professionally oriented discussionuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Використання відеоматеріалів на заняттях.pdf310.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.