Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинович, Олександра Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-22T12:17:44Z | - |
dc.date.available | 2014-12-22T12:17:44Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мартинович, О. Б. Педагогіка П. Петерсена в контексті світових сучасних систем [Текст] / О. Б. Мартинович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 94–99. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 98 (12 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/393 | - |
dc.description | The article deals with the principles of studying of pedagogics by P. Petersen in the context of modern world systems. The principles of pedagogical concept of Yena plan have been constructed in a way to combine fi ve principles of ideal men’s image, fi ve principles with requirements for society and ten principles with requirements for school. The acquirement of the basic principles of pedagogics by P.Petersen is necessary for understanding the essence of its pedagogical concept. Key words: principles of studying, school of Yen plan, pedagogic P.Petersen, individualization of studying, modern world systems, pedagogical concept, development of one's personality, principles of upbringing, research studies, self-reliant work. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядаються принципи педагогіки П. Петерсена в контексті світових сучасних сис-тем. Принципи педагогічної концепції Єнського пла-ну побудовані таким чином, що до них належать п’ять принципів щодо ідеального образу людини, п’ять принципів із вимогами до суспільства та де-сять принципів із вимогами до школи. Опануван-ня основних принципів педагогіки П.Петерсена є обов’язковим для розуміння сутті запропонованої ним педагогічної концепції. Ключові слова: принципи навчання, школи Єнсько-го плану, педагогіка П.Петерсена, індивідуалізація навчання, світові сучасні системи, педагогічна кон-цепція, розвиток особистості, принципи виховання, дослідницьке навчання, самостійна робота. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | принципи навчання | uk |
dc.subject | школи Єнського плану | uk |
dc.subject | педагогіка П. Петерсена | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | світові сучасні системи | uk |
dc.subject | педагогічна концепція | uk |
dc.subject | розвиток особистості | uk |
dc.subject | принципи виховання | uk |
dc.subject | дослідницьке навчання | uk |
dc.subject | самостійна робота | uk |
dc.title | Педагогіка П. Петерсена в контексті світових сучасних систем | uk |
dc.title.alternative | P. Petersen`s pedagogy in the context of modern world system | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІКА П.ПЕТЕРСЕНА В КОНТЕКСТІ СВІТОВИХ СУЧАСНИХ СИСТЕМ.pdf | 306.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.