Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39434
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсова, Ольга-
dc.date.accessioned2022-02-22T12:24:32Z-
dc.date.available2022-02-22T12:24:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОсова О. Цифрові наративи в методичній підготовці майбутніх учителів іноземної мови/ О. Осова // Сучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19). Відп. ред. Фабіан М.П. - Ужгород: Видавничий дім “Гельветика”. 2021. – С. 247-255uk
dc.identifier.issn2617-3921-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39434-
dc.description.abstractУ сучасних умовах міжкультурної взаємодії та інтеграції знання іноземних мов у всі сфери людської діяльності особливого значення набуває підготовка майбутнього вчителя іноземної мови. Саме вчитель іноземної мови виступає медіатором системи лінгвістичних знань та культурних особливостей країни, мова якої вивчається. У цьому контексті сучасний учитель іноземної мови повинен поєднувати глибокі фундаментальні знання, розвинуті мовні та мовленнєві навички, сформовану професійну компетентність та високий рівень методичної майстерності. Це зумовлює пошук нових підходів до викладання іноземних мов у процесі методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови, одним із яких є наративно-цифровий. Цифровий наратив потрактовано як різновид розповіді, представленої у вигляді медіапродукту, що об’єднує традиційну статичну інформацію з динамічною. У статті на основі аналізу науково-педагогічних та методичних джерел обґрунтовано методику створення цифрових наративів у контексті підготовки майбутніх учителів іноземної мови, що складається з п’яти взаємопов’язаних між собою компонентів. Мотиваційний компонент забезпечує формування у майбутніх учителів іноземної мови ціннісного ставлення до використання цифрових наративів у майбутній професійно-педагогічній діяльності. Змістовий компонент передбачає наявність інформаційного контенту щодо цифрових наративів, їх видів, методики їх створення. Діяльнісно-технологічний компонент містить комплекс умінь щодо створення та використання цифрового наративу у майбутній професійно-педагогічній діяльності. Праксеологічно-творчий включає поетапну підготовку цифрового наративу. Оцінно-рефлексійний містить критерії оцінювання створених цифрових наративів. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів досліджуваної проблеми, а свідчить про необхідність подальшого її розроблення в таких перспективних напрямах, як проведення педагогічного експерименту щодо ефективності застосування методики створення цифрових наративів у контексті методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Ключові слова: цифровий наратив, іноземна мова, методична підготовка майбутні вчителівuk
dc.description.abstractTraining future teachers of a foreign language is getting more and more importance in modern conditions of intercultural interaction and integration of foreign language knowledge in all spheres of human activity It is the foreign language teacher who mediates the system of linguistic knowledge and cultural peculiarities of L2 country. In this regard, a modern foreign language teacher should combine deep fundamental knowledge, developed language and speech skills, professional competence and a high level of methodological expertise. It calls for the search for new approaches to teaching foreign languages in the process of methodological training of future foreign language teachers, one of which is narrative-digital. Digital narrative is interpreted as a kind of narrative presented as a media product that combines traditional static information with dynamic. Having analyzed scientific pedagogical and methodological reference literature, we substantiated the methodology for creating digital narratives consisting of five interrelated components in the framework of training future foreign language teachers. The motivational component ensures the formation of future foreign language teachers’ values-based attitude to the use of digital narratives in their future professional and pedagogical activities. The content component involves the availability of information content on digital narratives, their types, methods of their creation. Activity-technological component contains a set of skills necessary for the creation and use of digital narrative in future professional and pedagogical activities. Praxiological-creative concerns the gradual preparation of a digital narrative. Evaluative-reflective contains criteria for evaluating the digital narratives created. The study does not cover all aspects of the problem, but stresses the need for its further development in such promising areas as conducting a pedagogical experiment on the effectiveness of the methodology for creating digital narratives in the context of methodological training of future foreign language teachers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім “Гельветика”uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні дослідження з іноземної філології. Збірник наукових праць. Випуск 1(19);-
dc.subjectцифровий наративuk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectкомпонентuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectметодична підготовка майбутні вчителів іноземної мовиuk
dc.subjectdigital narrativeuk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjectcomponentuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectmethodological training of future foreign language teachersuk
dc.subjectforeign languageuk
dc.titleЦифрові наративи в методичній підготовці майбутніх учителів іноземної мовиuk
dc.title.alternativeDigital narratives in the methodological training of future foreign language teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні дослідження з іноземної філології. Випуск 1(19) 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цифрові наративи в методичній підготовці.pdf328.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.