Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитенко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-22T12:38:12Z-
dc.date.available2014-12-22T12:38:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМикитенко, Н. О. Ефективні методи навчання у контексті реалізації сугестивно-асоціативної технології формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 102–107. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 106–107 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/395-
dc.descriptionThe paper analyzes the ways to improve teaching foreign languages in the context of the suggestive- associative technology of ESP competence building in students majoring in sciences. The goals and objectives of the suggestive- associative technology of ESP competence building in students majoring in sciences have been defi ned. The effective methods of teaching foreign languages in the context of the suggestive - associative technology of ESP competence building in students majoring in sciences, such as: construction of semantic graphs, intellect maps, "tree of an expression formation”, reading in " zigzag" and others have been justifi ed. Key words: ESP competence, students majoring in sciences, methods of instruction, suggestive - associative technology of ESP competence building.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовані шляхи підвищення ефективності навчання іноземних мов у контексті реалізації сугестивно-асоціативної технології фор-мування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. Визначено мету і завдання сугестивно-асоціатив-ної технології формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. Охарактеризовано ефективні ме-тоди навчання іноземних мов у контексті реалізації сугестивно-асоціативної технології формування ін-шомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей, зокрема: по-будова семантичних графів, інтелект-мап, «дерево творення висловлювання», читання «зигзагом» та ін. Ключові слова: іншомовна професійна компе-тентність, майбутні фахівці природничих спеціаль-ностей, методи навчання, сугестивно-асоціативна технологія формування іншомовної професійної ком-петентності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні фахівці природничих спеціальностейuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectсугестивно-асоціативна технологія формування іншомовної професійної компетентностіuk
dc.titleЕфективні методи навчання у контексті реалізації сугестивно- асоціативної технології формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностейuk
dc.title.alternativeEffective methods of instruction in the context of suggestive-associative technology of esp competence building in students majoring in sciencesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.