Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соломка, Едуард Тіберійович | - |
dc.contributor.author | Кишко, Каріна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-11T08:17:34Z | - |
dc.date.available | 2022-04-11T08:17:34Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Соломка, Е. Формування інноваційного середовища в організації навчально–виховного процесу вищих навчальних закладів у контексті вимог Болонської декларації / Е. Соломка, К. Кишко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Історія / редкол.: М.М.Вегеш (гол. ред.), Д.Д. Данилюк, М.В. Олашин. – Ужгород : Вісник Карпат, 2005. – Вип. 15. – С. 104–109. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 109 (10 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40315 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1sP7MNLZRx84atnkqLQdFlWfEGGD8Blcb/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Tendencies and strategic tasks of development of higher education of Ukraine on a modern stage are examined in the article. Separate modem approaches are given to forming of maintenance of preparation of specialist, organization and scientifically-methodical providing of educational process, national education and forming of personality of students in the context of requirements of the process of Bo lórija. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вісник Карпат | uk |
dc.relation.ispartofseries | Історія; | - |
dc.title | Формування інноваційного середовища в організації навчально–виховного процесу вищих навчальних закладів у контексті вимог Болонської декларації | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія Історія Випуск 15 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_ Історія Вип.15 (2005).pdf | 19.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.