Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГринько, П.О-
dc.date.accessioned2022-04-14T12:04:04Z-
dc.date.available2022-04-14T12:04:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГринько, П. О. До поняття про правове регулювання реклами лікарських засобів: Україна та світовий досвід / П. О. Гринько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / голов. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Гельветика, 2012. – Т. 2№Вип. 20; Ч. 1. – С. 46–48. – Бібліогр. с. : 48 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/40418-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1DuWFyqYuYPYMRHyEA3rrn3yjwOuU4gAk/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статтi автором розглядаються питання реклами лiкарських засобiв, зокрема вiдносин, що виникають з приводу цього. Проаналi­зовано деякi аспекrи реклами безрецептурних та рецептурних лiкарських засобiв за законодавством України та їx регулювання за за­конодавством європейського союзу у країнах ЄС. Зроблено висновок про необхiднiсть посилення уваги до нормативного врегулювання цього виду вiдносин у зв'язку з особливiстю їх об'єкта.uk
dc.description.abstractln this article the author deals with the advertising of medicines. including relationships arising about this. Analyzed some aspects of advertising of ОТС and prescription medicinal products under the laws of Ukraine and their regulation bу the EU legislation in the EU. The conclusion about the need for increased attention to the normative regulation of this type of relationship due to the feature of their object.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право;-
dc.subjectлiкарськi засобиuk
dc.subjectреклама лiкарських засобiвuk
dc.subjectрецептурнi лiкарськi засобиuk
dc.subjectбезрецептурнi лiкарськi засоби.uk
dc.subjectОТС medicinal products-
dc.subjectmedicinal products-
dc.subjectadvertising medicinal products-
dc.subjectprescription medicinal products-
dc.titleДо поняття про правове регулювання реклами лікарських засобів: Україна та світовий досвідuk
dc.title.alternativeRegulation advertising of medicinal products: uкrainian and world experienceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Право. Випуск 20. Частина І. Том ІІ 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.jpg203.39 kBJPEGПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.