Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаршикова, Олена Олексіївна-
dc.date.accessioned2014-12-23T11:33:36Z-
dc.date.available2014-12-23T11:33:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПаршикова, О. О. Природовідповідне навчання іноземної мови учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / О. О. Паршикова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 140–143. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 143 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/405-
dc.descriptionThe expediency of the nature-conforming approach to teaching pupils in primary school is scientifi cally proved. Basic speech mechanisms typical for the fi rst-year pupils in the process of foreign language acquisition are distinguished; the nature-conforming methods of teaching acceptable for the children of this age are developed and demonstrated in the new educational-methodical complex for teaching German in primary schools. The classifi cation of methods is proposed, conditions of their realization are determined for each phase of teaching. Key words: nature-conforming methods of teachinguk
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано доцільність природовід-повідного підходу до навчання учнів першого класу. Виділено типові для першокласників механізми за-своєння іноземної мови, запропоновано прийнятні для учнів цього віку природовідповідні комунікатив-но-ігрові прийоми навчання. Продемонстровано розроблену класифікацію природовідповідних прийомів та методику застосування окремих з них у новому навчально-методичному комплексі з німецької мови для учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладів. Ключові слова: природовідповідні прийоми навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectприродовідповідні прийоми навчанняuk
dc.titleПриродовідповідне навчання іноземної мови учнів першого класу загальноосвітніх навчальних закладівuk
dc.title.alternativeNature-conforming foreign language teaching to thr first-year pupils in secondary schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.