Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4076
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоплавська, М.В.-
dc.date.accessioned2015-09-07T11:36:25Z-
dc.date.available2015-09-07T11:36:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПоплавська, М. В. Проблеми розмежування понять інформації про продукції та реклами [Текст] / М. В. Поплавська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Гельветика, 2014. – Вип. 29. Т. 1. – С. 171–174. – Бібліогр.: с. 174 (18 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4076-
dc.descriptionOn the basis of the Ukraine and the European Union conducted a comprehensive study on the distinction between advertising and product information. The basic requirements for advertising products in the context of the consumer right to information about products. Features are pointed out unfair comparative advertising and information misleading. Key words: consumer, acquis communautaire, information products, information, advertising and unfair competition.uk
dc.description.abstractНа підставі аналізу законодавства України та Європейського Союзу проведено комплексне дослідження по роз- межуванню понять реклами та інформації про продукцію. Досліджено основні вимоги до реклами продукції в кон- тексті права споживача на інформацію про продукцію. Виокремлено особливості недобросовісної, порівняльної реклами та інформації, що вводить в оману. Ключові слова: споживач, acquis communautaire, інформація про продукцію, інформація, реклама, недобросовісна конкуренція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectacquis communautaireuk
dc.subjectінформація про продукціюuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectнедобросовісна конкуренціяuk
dc.titleПроблеми розмежування понять інформації про продукції та рекламиuk
dc.title.alternativeProblems of distinction between product information and advertisinguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Право Випуск 29. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРО БЛЕ МИ РО ЗМЕЖУВАНН Я ПОН ЯТЬ ІН ФОР МАЦІ Ї.pdf303.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.