Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2014-12-23T12:20:02Z-
dc.date.available2014-12-23T12:20:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПоплавська, О. А. Компетентнісний підхід у навчанні математики [Текст] / О. А. Поплавська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 164–167. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 167 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/412-
dc.descriptionThe author of the article considers the competence approach in teaching Mathematics at economic higher educational establishment. A list of competencies in Mathematics have been provided. The ways are projected for realizing the competence approach in teaching Mathematics to students of economic higher educationalestablishments. Key words: competence approach, competencies, mathematical training.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто компетентнісний підхід при навчанні математики студентів економічного фаху. Сформульовано перелік загальнокультурних і професійних компетенцій з математики. Ключові слова: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.titleКомпетентнісний підхід у навчанні математикиuk
dc.title.alternativeCompetence approach in teaching mathematicsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ.pdf251.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.