Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41380
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШніцер, Ігор Омелянович-
dc.date.accessioned2022-05-20T11:24:21Z-
dc.date.available2022-05-20T11:24:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШніцер, Ігор Омелянович Болонський процес та впровадження кредитно–модульної системи організації навчального процесу на історичному факультеті / Ігор Омелянович Шніцер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія Історія / ред. кол.: М.М. Вегеш (гол. ред.), С. В. Віднянський, Д.Д. Данилюк, та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 25. – С. 51–53. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 53 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41380-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1b46-02Sttbl-ZJR0VchJo_ennSqqLE5v/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті висвітлюється сутність реформи вищої освіти в Україні згідно Болонського процесу та прослідковуютьсн головні етапи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на історичному факультеті Ужгородського національного університету.uk
dc.description.abstractThe article reveals the essence of higher education reform in Ukraine in accordance with the Bologna rrocess and traces the main stages of the introduction of credit-modular system of educational process in the historical faculty of the Uzhhorod National University.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectісторичний факультетuk
dc.subjectреформа вищої освітиuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectthe reform of higher educationuk
dc.subjectof Bologna processuk
dc.subjectthe historical facultyuk
dc.subjectthe credit-module systemuk
dc.titleБолонський процес та впровадження кредитно–модульної системи організації навчального процесу на історичному факультетіuk
dc.title.alternativeBologna process and the introduction of the credit-module system of organization educational process at the historical facultyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія Історія Випуск 25 (2010)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Історія Вип. 25.pdf36.71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.