Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛета, Василь Васильович-
dc.contributor.authorКарабінюк, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorОзимко, Руслан Русланович-
dc.contributor.authorМикита, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorСалюк, Мар’яна Романівна-
dc.date.accessioned2022-05-24T15:34:38Z-
dc.date.available2022-05-24T15:34:38Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationЛета В. В., Карабінюк М. М., Озимко Р. Р., Микита М. М., Салюк М. Р. Використання ГІС-технологій для формування предметних компетентностей студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)». Інноваційна педагогіка. 2022. Вип. 45. С. 279–282. DOI: DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2022/45.58uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41491-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль інформаційних технологій, в тому числі й геоінформаційних (ГІС-технологій) у розвитку сучасного, вже інформаційного суспільства. ГІС-технології розглянуто на прикладі використання спеціалізованого програмного забезпечення під час викладання дисциплін «Основи картографії» та «Географічні інформаційні системи» для студентів спеціальності 014 «Середня освіта (Географія)» географічного факультету ДВНЗ «Ужгородський національний університет». Розглянуто проблеми та перспективи використання компетентнісного підходу в сучасній педагогіці, зокрема для набуття практичних умінь та навичок. Вивчено структуру ГІС-технологій на прикладі програмного пакету ArcGIS. Описано можливості роботи з просторово-координованими даними за допомогою інструментів модулів ArcMap і ArcScene, зокрема для створення, редагування та візуалізацій географічної інформації у вигляді різноманітних картографічних творів, зокрема цифрових та електронних карт, картодіаграм, тривимірних зображень, геоінформаційних систем та геопорталів. Аргументовано важливість попереднього вивчення окремих географічних дисциплін для предметного освоєння умінь і навичок картографування. Розглянуто основні предметні компетентності, які формуються у студентів внаслідок вивчення дисциплін «Основи картографії» та «Географічні інформаційні системи» згідно освітньої програми «Географія» для спеціальності 014 «Середня освіта (Географія)». Проаналізовано також програмні результати послідовного вивчення студентами основ картографування та роботи з базами даних і геоінформаційними системами на прикладі програмного пакету ArcGIS. Розглянуто можливість використання набутих умінь і навичок у межах практичної діяльності, зокрема вчителями на уроках географії в закладах загальної середньої освіти та викладачами географічних факультетів вищих навчальних закладів. Виявлено перспективи подальшого використання ГІС-технологій для навчання студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)» з метою набуття нових предметних компетентностей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk
dc.subjectІнформаційні технології та навчанняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхід, інформаційні технології, вища освіта, результати вивчення дисципліниuk
dc.titleВикористання ГІС-технологій для формування предметних компетентностей студентів спеціальності «Середня освіта (Географія)»uk
dc.title.alternativeUSE OF GIS-TECHNOLOGIES FOR FORMATION OF SUBJECT COMPETENCIES OF STUDENTS OF THE SPECIALTY «SECONDARY EDUCATION (GEOGRAPHY)»uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичної географії та раціонального природокористування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58 (1).pdfстаття145.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.