Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/414
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поповський, Юрій Борисович | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-23T12:48:07Z | - |
dc.date.available | 2014-12-23T12:48:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Поповський, Ю. Б. Компоненти, критерії і показники сформованості готовності майбутніх економістів до використання автоматизованої системи опитування [Текст] / Ю. Б. Поповський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 170–173. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 173 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/414 | - |
dc.description | The article deals with the question of the components used in the study of components (motivational-targeted, cognitive, organizational, practical, effective), criteria (value attitude to future professional activity, the level of acquisition, assimilation and manipulation of student professional terminology, the presence of an integrated set of student skills, knowledge and skills students master the curriculum of professional disciplines) and indicators of future economists to professional activities. Key words: components, criteria, indicators, automated system for survey readiness. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання про використані у дослідженнях компоненти (мотиваційно-цільовий; когнітивний; організаційно-практичний; ре-зультативний), критерії (ціннісне ставленням до майбутньої професійної діяльності, рівень оволо-діння, засвоєння й оперування студентами фаховою термінологією, наявність у студента інтегрованої сукупності умінь, знань та навичок, опанування студентами навчальних програм з фахових дисциплін) та показники готовності майбутніх еконо-містів до професійної діяльності. Подано їх характеристику. Ключові слова: компоненти, критерії, показники, автоматизована система опитування, готовність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | автоматизована система опитування | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.title | Компоненти, критерії і показники сформованості готовності майбутніх економістів до використання автоматизованої системи опитування | uk |
dc.title.alternative | Components, criteria and indicators of formation of future economists to use automated system survey | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 29 - 2013 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ.pdf | 259.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.