Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41534
Назва: Педагогічна практика як активна форма підготовки майбутнього вчителя.
Автори: Лендєл, Василь Георгійович
Староста, Володимир Іванович
Химинець, Ольга Василівна
Ключові слова: педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів хімії
Дата публікації: 2002
Бібліографічний опис: Лендєл В.Г., Староста В.І., Химинець О.В. Педагогічна практика як активна форма підготовки майбутнього вчителя. Шляхи розвитку шкільної хімічної освіти в Україні: Тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. (17-19 вересня, 2002). Львів: Видавн. цент Львів. нац. ун-ту ім. Івана Франка, 2002. С.20
Короткий огляд (реферат): Авторами деталізована система завдань практики, що включає різні форми діяльності студента, включаючи аналіз та самостійну розробку практикантами й учнями навчальних завдань з хімії. Захист практики проходить у формі конференції, проведено анкетування студентів, зроблені необхідні висновки з метою подальшого поліпшення якості підготовки вчителів хімії.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41534
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.