Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Title: Урок як система навчально-пізнавальних завдань
Authors: Староста, Катерина Євгенівна
Староста, Володимир Іванович
Keywords: навчання учнів розв’язувати задачі; складання завдань, завдання з хімії, обучение учащихся решать задачи, составление заданий,задания по химии
Issue Date: 2007
Citation: Староста К.Є.,Староста В.І. Урок як система навчально-пізнавальних завдань // Освіта Закарпаття. 2007. №1 (5). С. 49-45.
Abstract: Показано, що розв’язування хімічних завдань у вузькому розумінні означає застосування суб’єктами навчального процесу набутих хімічних знань, сформованих вмінь та навичок для виконання вимоги завдання; у широкому розумінні – це пізнавальна діяльність суб’єктів навчального процесу, спрямована на реалізацію дидактичних завдань хімічної освіти. Завдання суб’єктів навчальної діяльності (вчителя та учня) полягають, по-перше, у свідомому виборі методів та способів виконання завдання на основі ґрунтовного аналізу його змісту та структури; по-друге, в поточній та остаточній рефлексії результатів такої діяльності.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41539
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.