Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-27T20:56:21Z | - |
dc.date.available | 2022-05-27T20:56:21Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Староста В.І. Педагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університет. Нові технології навчання : Науково-методичний збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. 2007. Вип. 49. С. 76-80. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз стану та висвітлення розроблених науково-методичних підходів щодо перебігу педагогічної практики на прикладі хімічного факультету Ужгородського національного університету. Перебіг педагогічної практики майбутніх учителів хімії розглядаємо як ефективний засіб розвитку набутих ними психолого-педагогічних, хімічних та інших міжпредметних знань і вмінь у реальних умовах освітянської діяльності. Одним із важливих чинників ефективності такого процесу розглядаємо комплексне застосування навчальних завдань, що, з нашого погляду, дає змогу розробляти принципово нові підходи до підготовки педагогічних кадрів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна практика, підготовка майбутніх учителів хімії | uk |
dc.title | Педагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університету | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2007_ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ_.pdf | 234.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.