Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2022-05-27T20:56:21Z-
dc.date.available2022-05-27T20:56:21Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСтароста В.І. Педагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університет. Нові технології навчання : Науково-методичний збірник / М-во освіти і науки України, Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти. 2007. Вип. 49. С. 76-80.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/41556-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз стану та висвітлення розроблених науково-методичних підходів щодо перебігу педагогічної практики на прикладі хімічного факультету Ужгородського національного університету. Перебіг педагогічної практики майбутніх учителів хімії розглядаємо як ефективний засіб розвитку набутих ними психолого-педагогічних, хімічних та інших міжпредметних знань і вмінь у реальних умовах освітянської діяльності. Одним із важливих чинників ефективності такого процесу розглядаємо комплексне застосування навчальних завдань, що, з нашого погляду, дає змогу розробляти принципово нові підходи до підготовки педагогічних кадрів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна практика, підготовка майбутніх учителів хіміїuk
dc.titleПедагогічна практика як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів у системі класичного університетуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.