Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42403
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, В. О. | - |
dc.contributor.author | Тисячник, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T11:50:20Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T11:50:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коваленко В. О., Тисячник І. В. Креативні обмеження у сфері концептуальних стандартів // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – №1. – С.17–21. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42403 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто одну із предметних сфер навчальної діяльності у ВНЗ, де феномен креативності має суттєві обмеження, – сферу концептуальних стандартів побудови ви- значень понять, які створюються на основі обов’язкового дотримання логічних, логістичних та парадигмальних правил і положень. У ВНЗ, де в роботі зі студентами переважає процес оволодіння науковими знаннями, є предметні сфери, в яких феномен креативності суттєво обмежений і навіть підпадає під заборону. Так, наприклад, різноманітність визначень поняття одного і того самого психічного явища – мислення або емоцій, особистості, здібностей та ін., що має місце у підручниках, навчальних посібниках, словниках тощо, може, на перший погляд, свідчити про наявність елементів творчого підходу різних авторів до побудови таких визначень. Але насправді така різноманітність визначень є проявом відсутності у їх авторів певних уявлень стосовно правил і положень побудови коректних визначень психологічних понять, які мають статус концептуальних стандартів. | uk |
dc.description.abstract | The article considers one of the subject areas of educational activity in universities, where the phenomenon of creativity has significant limitations - the scope of conceptual standards for constructing definitions of concepts that are created on the basis of mandatory compliance with logical, logistical and paradigmatic rules and regulations. In universities, where the process of mastering scientific knowledge predominates in work with students, there are subject areas in which the phenomenon of creativity is significantly limited and even banned. For example, the variety of definitions of the concept of the same mental phenomenon – thinking or emotions, personality, abilities, etc., which occurs in textbooks, manuals, dictionaries, etc., may, at first glance, indicate the presence of elements of a creative approach of different authors to construct such definitions. But in fact such a variety of definitions is a manifestation of the lack of their authors of certain ideas about the rules and regulations for constructing correct definitions of psychological concepts that have the status of conceptual standards. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.; | - |
dc.subject | концептуальні стандарти | uk |
dc.subject | визначення понять | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | conceptual standards | uk |
dc.subject | definitions | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.title | Креативні обмеження у сфері концептуальних стандартів | uk |
dc.title.alternative | Creative frames in the sphera of conceptual standards | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2021 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
5-.pdf | 395.15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.