Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, В. О.-
dc.contributor.authorТисячник, І. В.-
dc.date.accessioned2022-06-29T11:50:20Z-
dc.date.available2022-06-29T11:50:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваленко В. О., Тисячник І. В. Креативні обмеження у сфері концептуальних стандартів // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – №1. – С.17–21.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42403-
dc.description.abstractУ статті розглянуто одну із предметних сфер навчальної діяльності у ВНЗ, де феномен креативності має суттєві обмеження, – сферу концептуальних стандартів побудови ви- значень понять, які створюються на основі обов’язкового дотримання логічних, логістичних та парадигмальних правил і положень. У ВНЗ, де в роботі зі студентами переважає процес оволодіння науковими знаннями, є предметні сфери, в яких феномен креативності суттєво обмежений і навіть підпадає під заборону. Так, наприклад, різноманітність визначень поняття одного і того самого психічного явища – мислення або емоцій, особистості, здібностей та ін., що має місце у підручниках, навчальних посібниках, словниках тощо, може, на перший погляд, свідчити про наявність елементів творчого підходу різних авторів до побудови таких визначень. Але насправді така різноманітність визначень є проявом відсутності у їх авторів певних уявлень стосовно правил і положень побудови коректних визначень психологічних понять, які мають статус концептуальних стандартів.uk
dc.description.abstractThe article considers one of the subject areas of educational activity in universities, where the phenomenon of creativity has significant limitations - the scope of conceptual standards for constructing definitions of concepts that are created on the basis of mandatory compliance with logical, logistical and paradigmatic rules and regulations. In universities, where the process of mastering scientific knowledge predominates in work with students, there are subject areas in which the phenomenon of creativity is significantly limited and even banned. For example, the variety of definitions of the concept of the same mental phenomenon – thinking or emotions, personality, abilities, etc., which occurs in textbooks, manuals, dictionaries, etc., may, at first glance, indicate the presence of elements of a creative approach of different authors to construct such definitions. But in fact such a variety of definitions is a manifestation of the lack of their authors of certain ideas about the rules and regulations for constructing correct definitions of psychological concepts that have the status of conceptual standards.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.;-
dc.subjectконцептуальні стандартиuk
dc.subjectвизначення понятьuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectconceptual standardsuk
dc.subjectdefinitionsuk
dc.subjecteducational activityuk
dc.titleКреативні обмеження у сфері концептуальних стандартівuk
dc.title.alternativeCreative frames in the sphera of conceptual standardsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №1 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-.pdf395.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.