Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42425
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарицька, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-30T09:36:35Z | - |
dc.date.available | 2022-06-30T09:36:35Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Зарицька В. В. Соціально-психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту / В. В. Зарицька // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 2. – С.19–22. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42425 | - |
dc.description.abstract | Емоційний інтелект як феномен останніми десятиліттями все більше цікавить учених різних країн, що зумов- лено суттєвим впливом емоцій на успішність життєдіяльності людей. Емоції можна розвивати і для цього розвитку існують об’єктивні передумови як біологічні, так і соціально-психологічні. У статті розкрито соціально-психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту та їх сутність. Подана у статті інформація свідчить про те, що для розвитку емоційного інтелекту існують об’єктивні соціальні передумови. . | uk |
dc.description.abstract | Emotional intelligence as a phenomenon in recent decades is increasingly of interest to scientists in different countries, due to the significant impact of emotions on the success of human life. Emotions can be developed and there are objective preconditions for this development, both biological and socio-psychological. The article reveals the socio-psychological factors of emotional intelligence and their essence. The information provided in the article indicates that there are objective social preconditions for the development of emotional intelligence. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія.; | - |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | синтонічність | uk |
dc.subject | локус контролю | uk |
dc.subject | андрогінність | uk |
dc.subject | прихильність | uk |
dc.subject | emotions | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | self-awareness | uk |
dc.subject | syntonicity | uk |
dc.subject | locus of control | uk |
dc.subject | androgyny | uk |
dc.subject | attachment | uk |
dc.title | Соціально-психологічні чинники розвитку емоційного інтелекту | uk |
dc.title.alternative | The socio-psychological factors in the emotional intelligence forward movement | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №2 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
13-.pdf | 306.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.