Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Ю. В.-
dc.contributor.authorЯремійчук, О. В.-
dc.date.accessioned2022-07-05T07:21:44Z-
dc.date.available2022-07-05T07:21:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКушнір Ю. В., Яремійчук О. В. Особливості прояву стресостійкості в осіб із різними когнітивними стилями / Ю. В. Кушнір, О. В. Яремійчук // // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск 4. – С. 56–59.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42638-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психологічні особливості прояву стресостійкості у здобувачів вищої освіти з різними ког- нітивними стилями. Визначено, що проблема дослідження стресостійкості для сучасної молоді є актуальною, особ- ливо під час навчальної діяльності. Розглянуто основні теоретичні підходи до визначення стресостійкості та когні- тивних стилів у сучасній психологічній науці. Зроблено акцент на тому, що науковці описують близько двох десятків різних когнітивних стилів, проте основу їх становлять десять біполярних шкал. У роботі визначено актуальність дослідження взаємозв’язку когнітивних стилів і рівня стресостійкості. Проведено емпіричне дослідження особли- востей стресостійкості сучасних здобувачів вищої освіти, які навчаються на 1 курсі та мають різні когнітивні стилі. Визначено специфіку стресостійкості здобувачів вищої освіти, котрі мають різний рівень стресостійкості з такими когнітивними стилями, як: аналітичність – холістичність, полезалежність – поленезалежність, гнучкий пізнавальний контроль – ригідний пізнавальний контроль. Було встановлено значиму різницю у рівнях стресостійкості між гру- пою респондентів із ригідним пізнавальним контролем і респондентів із гнучким пізнавальним контролем Особи юнацького віку, які мають такі показники когнітивного стилю, як гнучкий пізнавальний контроль, поленезалежність, аналітичність, мають вищий рівень стресостійкості, ніж особи, що мають полярні показники цих когнітивних стилів. Зазначені перспективи подальших наукових досліджень через поглиблення теоретичного й емпіричного аналізу стійкості сформованих когнітивних стилів і факторів, які впливають на формування стресостійкості та когнітивних стилів залежно від сфери діяльності та віку особистості.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the psychological features of stress in higher education students with different cognitive styles. It is determined that the problem of research of stress resistance for modern youth is relevant, especially during educational activities. The main theoretical approaches to the definition of stress resistance and cognitive styles in modern psychological science are considered. Emphasis is placed on the fact that scientists describe about two dozen different cognitive styles, but they are based on ten bipolar scales. The relevance of the study of the relationship between cognitive styles and the level of stress resistance is noted in the paper. An empirical study was conducted on the features of stress resistance of modern higher education students who are studying in the 1st year and have different cognitive styles. The specifics of stress resistance of higher education students who have different levels of stress resistance with the following cognitive styles: analytical – holistic, field dependence – field independence, flexible cognitive control – rigid cognitive control. There was a significant difference in levels of stress resistance between the group of respondents with rigid cognitive control and respondents with flexible cognitive control. level of stress resistance than individuals with polar indicators of these cognitive styles. Prospects for further research through in-depth theoretical and empirical analysis of the stability of existing cognitive styles and factors influencing the formation of stress resistance and cognitive styles depending on the field of activity and age of the individual.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Ужгородського університету. Серія : Психологія;-
dc.subjectстресuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.subjectкогнітивний стильuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectstressuk
dc.subjectstress resistanceuk
dc.subjectcognitive styleuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.titleОсобливості прояву стресостійкості в осіб із різними когнітивними стилямиuk
dc.title.alternativeFeatures of manifestation of stress resistance in persons with different cognitive stylesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. №4 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-.pdf306.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.